    From: "Witold Jakubowski" <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Krzewy zimozielone do 5m wys.
    Date: Wed, 3 Feb 2010 11:49:22 +0000 (UTC)

    Witam,
    Wiem że jeszcze nie czas na wysadzenia, ale postanowiłem poszukac wczesniej
    i przygotowac sie teoretycznie.
    Poszukuję krzewu lub drzewa zimozielonego, który dorasta powiedzmy do
    wysokości 5m. Chcę zazłonić widok na okno od strony sąsiada, ale
    równocześnie nie chcę całkowicie zabrac mu światła, dla niego to będzie
    zasłonięcie od południowej strony.
    Zastanawiałem sie nad jakąś odmianą sosny, jodły lub świerka. W gre wchodzi
    też daglezja lub cis, choć one wolniej rosną.
    Całkowicie odrzucam wszselkiego rodzaju tuje i żywotniki, nie potrafię się
    do nich przekonać.
    Może macie jakieś propozycje, będę wdzięczny za podpowiedzi
    Witek