  • Data: 2010-02-03 16:04:22
    Temat: Re: Krzewy zimozielone do 5m wys.
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witold Jakubowski pisze:

    > Poszukuję krzewu lub drzewa zimozielonego, który dorasta powiedzmy do
    > wysokości 5m. Chcę zazłonić widok na okno od strony sąsiada, ale
    > równocześnie nie chcę całkowicie zabrac mu światła, dla niego to będzie
    > zasłonięcie od południowej strony.

    Nie wiem jaki teren ma sąsiad, ale 5 m od południa to już małe
    przegięcie, no chyba, ze ten ktoś ma jednohektarową posesję lub
    zasługuje sobie na takie traktowanie :) To po pierwsze.
    Po drugie. Jeśli to ma być coś szybko rosnącego, to na 5 m się nie
    zatrzyma, będzie rosło dalej. Jeśli odmianowe to będzie rosło wolno
    niestety.