    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <52aaeb50$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <l8f6hj$6ub$1@usenet.news.interia.pl>
    <52ab8ab4$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8g3hm$54v$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <4...@g...com>
    <9...@g...com>
    <a...@g...com>
    <l8iivl$dl3$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Sun, 15 Dec 2013 10:34:06 +0100

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l8iivl$dl3$1@usenet.news.interia.pl...

    > Jak pozyjesz to zobaczysz, ze nic nie jest dane raz na zawsze. Ja
    > widzialem wzloty i upadki tych z tzw. duza kasa. To sa naprawde ulotne
    > wartosci i troche pokory w zyciu sie przyda. Mysle, ze to co najwazniejsze
    > jeszcze przed Toba. Jak bedziesz mial dzieci to pogadamy, bo bycie we
    > dwoje z kasa na dom i wakacje to uwierz mi zadne niewiadomo co.

    Nieno, kasa sie przydaje :-)

    Ale przeciez nie o tym rozmowa - za kazdym razem, gdy adasiowi dyskusja nie
    wychodzi, zaczyna pisac jak to zaradnie zaczal swoja przygode z biznesem od
    handlu nielegalnym oprogramowaniem.

    Z drugiej strony adas lubi postawic sobie chochola i znim walczyc - komus tu
    wmawia, ze ten uwaza, ze podlogowka jest zawsze gorsza od kaloryferuf, mi
    wymysla, ze nie potrafie osbluzyc smartfona itd.