  • Data: 2010-06-09 08:51:27
    Temat: LED potrzeba malo swiatla.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Uszanowanie.

    Potrzebuje podswietlic sufit czyms w rodzaju tasmy led. Podswietlenie ma byc
    wylacznie dekoracyjne. Zakupilem sobie ostatnio tasme led 5m smd 300 led i
    niestety porazka. Swieci to jak latarnia morska, calkiem fajnie ale niestety
    zupelnie nie o to mi chodzi. Sa tez tasmy 150 led, ale po opisie trudno cos
    zgadnac. To co kupilem wykorzystam do oswietlenia pod szafkami w kuchni, ale
    wiecej eksperymentow nie potrzebuje. Macie jakies typy na takie oswietlenie?
    Weze led, cos co da duzo mniej swiatla? Teraz wszyscy przescigaja sie z
    mocami a mi chodzi zupelnie o cos innego.

    Pozdro.. TK