  • 21. Data: 2010-06-10 11:06:56
    Temat: Re: LED potrzeba malo swiatla.
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Widziałem to w domu w Szwecji. U nich to popularny bajer i z tego co wiem
    kupił oczywiście w Ikea.
    To jest taka rura z kablem z jednej strony a z drugiej wychodzi wiązka
    światłowodów chyba ze 3m. Podobną lampę widziałem w Castoramie. Ale tam się
    zmieniały kolory.

    PC

  • 22. Data: 2010-06-10 11:08:02
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    http://www.swiatlowody.com/web/zastosowania_typowe/o
    pis-8/gwiezdziste_niebo.html

    PC

  • 23. Data: 2010-06-10 13:18:48
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > bajer:)
    > podkładając filtry różnokolorowe i z różnym wzorem można się fajnie
    > pobawić:)
    > wiesz może gdzie takie światłowody można by dostać? oraz jaką żarówką
    > świeci w te światłowody, czy jakaś soczewka jest potrzebna?
    > Podpytaj kolegę, może jakieś foty by się dało skołować.

    na popularnym serwisie aukcyjnym jest tego dużo:
    gwieździste niebo trza szukać..
    pozdr.
    Gr

  • 24. Data: 2010-06-10 22:22:41
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do takiego dyskretnego oświetlenia idealnie nadają się światłowody.

    Tylko ze z tego swiatla niestety nie ma. Mi nie chodzi o to, zeby to w ogole
    nie swiecilo a zeby swiecilo dajac polmrok na suficie. Do tego dochodzi
    podswietlenie blatu kuchennego mocniejszymi ledami i nisko wiszace
    pojedyncze lampki nad bufetem. To o czym piszesz to fajny bajer, ale
    zupelnie nieuzytkowy.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2010-06-11 22:50:38
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Dzięki za dobre chęci, ale ja będę tego potrzebował raczej sporo :)
    > Potrzebuję podświetlić półki w regałach sklepowych.

    Wracajac do tematu, niczego szczegolnego na tych ulotkach nie znalazlem,
    zadnej charakterystycznej informacji, tak wiec wybacz ale Ci nie pomoge. :-(

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2010-06-11 22:53:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 00:50:38 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Wracajac do tematu, niczego szczegolnego na tych ulotkach nie znalazlem,
    > zadnej charakterystycznej informacji, tak wiec wybacz ale Ci nie pomoge. :-(

    Nie szkodzi :) Dzięki i tak!

    --
    best regards,
    scream

  • 27. Data: 2010-06-13 11:53:33
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

> [...]
    > tego dochodzi podswietlenie blatu kuchennego mocniejszymi ledami i
    > nisko wiszace pojedyncze lampki nad bufetem. To o czym piszesz to

    Zamaluj flamastrem co 2 lub 3 LED