  • 1. Data: 2014-10-09 11:44:51
    Temat: Lekki optycznie profil okien plastikowych
    Od: universis <u...@i...pl>

    Jestem mieszkańcem bloku mieszkalnego. Wszystkie okna jak na blok
    mieszkalny przystało są jednakowe. Chcę wymienić na razie to największe
    okno. W linii poziomej są to 4 szyby razem z oknem balkonowym. Mój
    sąsiad z dołu wymienił okna na plastikowe, ale zmienił przy tym
    "podział". Powód ?. Oczywiście że jest - to duża szerokość framug okien
    i słupków między nimi - powodująca zmniejszenie ilości światła
    wpadającego do pokoju. Ja chcę wymienić też na plastikowe, ale nie chcę
    zmieniać geometrii podziału tych okien, bo brzydko to wygląda i te
    szerokie elementy framug i słupków też nie za ładnie wyglądają. Wiem bo
    widziałem ze istnieją okna o schludnym wyglądzie tj. ich elementy nie są
    tak szerokie jak u sąsiada - więc w tym miejscu moje pytanie: Czy
    możecie mi polecić jakiś profil który by spełniał ten mój wymóg ?.
    Stratność cieplna ma u mnie drugorzędne znaczenie. Mieszkam na
    zachodnich peryferiach W-wy, to może od razu by i firma która takie okna
    wstawia się znalazła.