  • Data: 2013-02-21 15:22:33
    Temat: Linia energ. nad działką
    Od: gizmo <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    ZE w mojej okolicy przymierza się do remontu linii i podesłał umowę, w
    której mam wyrazić zgodę na przepuszczenie kawałka linii (jeden przewód)
    nad moją działką (słupy będą na sąsiednich, linia idzie sobie gdzieś
    dalej - nie do mnie). Jak wygląda praktyka w takich przypadkach? Wypada
    upomnieć się o jakieś wynagrodzenie? Jeśli tak, w jakiej wysokości? Nie
    będzie mi ten kawałek przeszkadzał, to róg działki, ale ZE rzeźbi bez
    skrupułów, więc dlaczego mam być gorszy?

    u.