  • 1. Data: 2010-11-23 20:01:19
    Temat: Listwy przypodłogowe
    Od: "Kamilo" <K...@W...pl>

    Mam zamiar położyć w pokojach parkiet dębowy a w przedpokoju terakota w
    kolorze beżowo-brązowym (caro).
    Czy listwy przypodłogowe dębowe lite 4x2 cm mogą być zarówno w pokojach z
    parkietem jak i w przedpokoju? Drzwi i ościerznice PORTA mają kolor jasny
    orzech. Czy dąb lity lakierowany może też być w przedpokoju? Doradzcie
    proszę, pozdr!

  • 2. Data: 2010-11-24 07:13:37
    Temat: Re: Listwy przypodłogowe
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kamilo napisał:
> [...]
    > z parkietem jak i w przedpokoju? Drzwi i ościerznice PORTA mają kolor
    > jasny orzech. Czy dąb lity lakierowany może też być w przedpokoju?

    A dlaczego miałbyś nie móc ?

    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2010-11-24 09:22:12
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Jesli pytasz o techniczna strone, moze. jesli pytasz o estetyke :-)
    Sam musisz zdecydowac, dla mnie juz ten bez odpada.

    KADAR

  • 4. Data: 2010-11-25 16:15:45
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "Kamilo" <K...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > parkietem jak i w przedpokoju? Drzwi i ościerznice PORTA mają kolor jasny
    > orzech. Czy dąb lity lakierowany może też być w przedpokoju? Doradzcie

    Jeśli chodzi o estetykę to bardzo dobrze wyglądają listwy przypodłogowe
    wykonane z takich samych listew jakimi są wykończone ościeżnice.