  • 11. Data: 2010-07-15 19:25:19
    Temat: Re: Lodówka [pilne]
    Od: forum <f...@g...pl>

    a takie "cuś" ktoś ma i używa?
    Electrolux ENB 34633W (zaproponowano mi za ~1600 z "logistyką")

  • 12. Data: 2010-07-20 13:53:50
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    forum pisze:
    > a takie "cuś" ktoś ma i używa?
    > Electrolux ENB 34633W (zaproponowano mi za ~1600 z "logistyką")

    Ja mam Electroluxa, model... hmmm... na drzwiach "Intuition" i "Space
    Plus" napisane w każdym razie, przyznam że nie chce mi się kwitów szukać
    aby typoszereg ustalić.
    Na dole zamrażarka na 2 szuflady, góra typowa.
    W każdym razie coś na kształt
    http://www.euro.com.pl/lodowki/electrolux-erb29033w1
    .bhtml

    Kupiona gdzieś z początkiem 2008go, jak na razie działa idealnie -
    pracuje cichutko, na rachunkach za prąd szczególnie jej nie widać.
    ;)

    Jedyna uwaga to że szuflady w zamrażarce są relatywnie mniej pakowne niż
    typowe półki, do stara Polar mimo że nominalnie zamrażalnik miała
    praktycznie taki sam była bardziej pakowna.

    Ale jako że dużo nie zamrażam, nie robi mi to więjszej różnicy, gdybym
    miał kupować ponownie, wybór byłby ten sam.
    ;)

    Pozdrawiam,
    Kuba