  • Data: 2011-11-11 18:58:11
    Temat: Malowanie ogrodzenia w niskiej temperaturze
    Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam zrobione ogrodzenie: słupki metalowe i porzeczki z profili zamkniętych.
    Profile oczyściłem do metalu i pomalowałem gruntem. Teraz wypadało by
    pomalować farba nawierzchniową ale ... wszędzie pisze żeby nie malować metalu
    poniżej 10 stopni, a teraz jest już poniżej (jutro ma być podobno 6) i mam
    dylemat: malować mimo to albo czekać do wiosny?

    Ps. Jeśli to ważne to planowałem użyć farby chlorokauczukowej.

    Pozdr,
    Mariusz