  • 81. Data: 2016-03-10 23:08:47
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-03-07 07:51, Kris <k...@g...com> wrote:
    > Sprzęt pod lidlowska marką silvercrest działał z 7 lat, sprzęt dwa razy droższy
    markowych producentów działał albo tydzień albo działa ale nie tak skutecznie jak
    lidlowy.

    To porównanie jest nieuczciwe, bo jest jeszcze przemieszczenie średniej
    jakości na rynku w czasie. Trzeba by porównac stary ze starym albo nowy
    z nowym.

    > No i jedyny porównywalny parametr czy li moc- marketowy 180W deklasuje firmowych
    rywali 300-450W pod względem użytkowści

    To nie jest porównywalny parametr, bo mikser nie jest normalnie używany
    w trybie ciągłym i nikt nie podaje prawdziwej mocy ciągłej, więc trzeba
    by też porównać deklarowany czas działania z tą mocą (zazwyczaj podany w
    instrukcji) i planowaną awaryjność (schowana w sejfie). No i moc pewnie
    jest podawana elektryczna, a sprawności mogą być różne.

  • 82. Data: 2016-03-10 23:10:34
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-03-07 09:39, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Zelmer to teraz należy do Boscha. Obniżyli mu bardzo jakość i na razie jadą
    > tylko na tym, że marka dobrze się ludziom kojarzy.

    Nie wiem jak do nowych modeli, ale do starych są dostępne w miarę łatwo
    i we względnie ludzkich cenach prawie wszystkie części. To jest dla
    dłubacza duża zaleta.

  • 83. Data: 2016-03-11 02:01:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-10 o 23:08, Przyjazny pisze:

    > No i moc pewnie jest podawana elektryczna, a sprawności mogą być różne.

    Jak trzeba spi@#$%lić silnik elektryczny żeby jego sprawność odbiegała
    znacząco od mocy elektrycznej?

  • 84. Data: 2016-03-11 10:06:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-10 o 22:09, Adam Sz. pisze:

    > Oj bylo - to nie jest normalny samochod - one robia male przebiegi - jak stoi
    > takie 4-5 ton to opony moga sie np. odksztalcic. To nie jest zwykla osobowka:)

    W TV mowili, ze limuzyna pancerna powinna byc wozona ciezarowka, bo
    ciezka i w ogole. Tak sie zastanawiam przy tej okazji - to czym ten
    prezydent ma jezdzic? Limuzyna na ciezarowce?
    I sprawa druga: czy zgodne z przepisami jest jezdzenie 160/h po
    autostradzie?

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2016-03-11 20:54:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 11 marca 2016 10:06:54 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > I sprawa druga: czy zgodne z przepisami jest jezdzenie 160/h po
    > autostradzie?

    kolumna jest uprzywilejowana wiec robi co chce całkiem zgodnie z prawem

    b.

  • 86. Data: 2016-03-11 21:02:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-11 o 20:54, Budyń pisze:

    > kolumna jest uprzywilejowana wiec robi co chce całkiem zgodnie z prawem

    zakladam, ze uzywaja sygnalow ostrzegawczych.

    Pozdro.. TK

  • 87. Data: 2016-03-12 00:38:19
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 11.03.2016 o 20:54, Budyń pisze:

    > kolumna jest uprzywilejowana wiec robi co chce całkiem zgodnie z prawem

    A wypadałoby być jeszcze w zgodzie z fizyką i zdrowym rozsądkiem

    --
    M.

  • 88. Data: 2016-03-12 23:12:21
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-03-11 01:01, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Jak trzeba spi@#$%lić silnik elektryczny żeby jego sprawność odbiegała
    > znacząco od mocy elektrycznej?

    Nie istnieje granica "oszczędności" której sprawny producent nie
    przekroczy. Generalnie silniki elektryczne mają jakiś tam przebieg mocy
    względem obrotów i nie musi być tak, że maksimum mocy jest przy
    prędkości użytecznej do miksowania. Poza tym potrzebna jest jakaś
    przekładnia żeby używać dwóch końcówek, zazwyczaj jakiś wentylator...

  • 89. Data: 2016-03-14 15:13:11
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-03-11 o 21:02, Maniek4 pisze:

    > zakladam, ze uzywaja sygnalow ostrzegawczych.

    Było widać, że tak.

    Pzdr
    --
    /__/_* /