  • 71. Data: 2016-03-09 19:37:54
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2016 o 14:24 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > i podziala 2-3 lata. Albo to olac i sie nie przejmowac, skoro miedzy
    > wymianami nie trzeba nawet mililitra dolewac, co caly czas czynie :-)
    > pozdr.

    Jak nie ubywa nawet milimetra to źle - znaczy, że dolewany jest płyn
    chłodniczy lub paliwo.
    Powinno ubywać - olej jest od robienia filmu olejowego - bez tego nie ma
    dobrego smarowania. Część tego filmu na gładziach cylindra zostaje spalona
    i nie wraca do obiegu.
    Na bagnecie oleju w sprawnym silniku powinno dać się zauważyć
    kilkumilimetrowy ubytek oleju pomiędzy wymianami.

    TG

  • 72. Data: 2016-03-09 20:09:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > A to zależy już od klienta,

    ten co kupuje w markecie tak ma. A w każdym razie tak się wydaje
    marketoidom

    >ja jestem w stanie dopłacić więcej byle było
    > dobrze i trwało. No ale w dobie ogólnie otaczającej nas tandety nie mam
    > gwarancji, że jak przepłacę, to otrzymam to co chcę.

    no niestety to jest największy problem

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2016-03-10 02:05:51
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-03-06 o 19:45, twistedme pisze:

    > A te biedronkowe Nitro Tools jest gorsze?

    Szit niebywaly.
    To ma niby 1200W, od pily.
    Tej wielkosci wirnik w normalnych narzedziach daje zwykle 1/4
    deklarowanej tu mocy.

    http://www.gg.pl/dysk/Elql0qSaP8JGE1ql0qSauoQ/2016-0
    3-03_16.05.23.jpg
    http://www.gg.pl/dysk/s1uHtFGAWS5GsluHtFGA3Gg/2016-0
    3-03_16.05.41.jpg

    Tmek

  • 74. Data: 2016-03-10 10:11:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 marca 2016 14:54:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Pękająca opona w BMW to tez standard;)

    Ta opona miala 6 lat (juz do wyrzucenia), a BMW pruzezydenckie wazy ponad 4t ;)
    Ktos po prostu dupy dal bo taka opona jest juz do wymiany.

    > Kup Muultiple i zapomnisz co to świecące kontrolki;)

    Zapomne tez o znajomych, przyjaciolach i rodzinie. No i moje przyszle dzieci
    mnie znienawidza ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 75. Data: 2016-03-10 11:17:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-10 o 10:11, Adam Sz. pisze:

    > Ta opona miala 6 lat (juz do wyrzucenia), a BMW pruzezydenckie wazy ponad 4t ;)
    > Ktos po prostu dupy dal bo taka opona jest juz do wymiany.

    Opona nie miala szesciu lat, nie powtarzaj bzdur.

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2016-03-10 15:28:35
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 11:17, Maniek4 pisze:

    > Opona nie miala szesciu lat, nie powtarzaj bzdur.

    No właśnie najpierw twierdzono, że nie, a potem była fotka, gdzie było
    wyraźnie widać DOT z 2010 roku.
    Ale fakt, że sprawy nie śledzę, więc może czegoś nie wiem.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 77. Data: 2016-03-10 16:25:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Opona nie miala szesciu lat, nie powtarzaj bzdur.

    Sześć czy pięć co za różnica, skoro producent samochodu nie pozwala
    montować starszych niż 2 lata?

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/bor-dyspozycje-b-szef
    ow-bor-mogly-zagrazac-bezpieczenstwu/22pblv

  • 78. Data: 2016-03-10 20:27:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 marca 2016 11:17:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Opona nie miala szesciu lat, nie powtarzaj bzdur.

    Miala (uwaga zrodlo z rakiem):

    http://www.tvn24.pl/ekspertyza-ws-wypadku-limuzyny-p
    rezydenta-dudy,626173,s.html

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 79. Data: 2016-03-10 21:39:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-10 o 20:27, Adam Sz. pisze:

    > Miala (uwaga zrodlo z rakiem):
    >
    > http://www.tvn24.pl/ekspertyza-ws-wypadku-limuzyny-p
    rezydenta-dudy,626173,s.html

    O ile pamietam to zdjecie faktu przedstawialo kod produkcji opony DOT
    4610. Dekodujemy to w ten sposob, ze pierwsze dwie cyfry to tydzien roku
    poczawszy od stycznia a dwie ostatnie cyfry to rok. Mamy zatem
    czterdziesty szosty tydzien dwa tysiace dziesiec. Polowa listopada 210.
    Jesli sie nie myle to wg. norm za nowa opone uwaza sie opone nie starsza
    jak 36 miesiecy. Byc moze nie dotyczy to opon do pancernych samochodow.
    Spierac sie nie bede. Swego czasu Michelin gwarantowal calkowita
    sprawnosc opony nawet dziesiec lat od daty produkcji o ile byla
    wlasciwie przechowywana. Tak czy siak nie kupuje sie opon zdjetych
    prosto z maszyny, dlatego tez opona dostaje rok na sprzedaz.
    Przegiecie moze i bylo, ale dramatu nie ma.

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2016-03-10 22:09:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 marca 2016 21:39:50 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Przegiecie moze i bylo, ale dramatu nie ma.

    Oj bylo - to nie jest normalny samochod - one robia male przebiegi - jak stoi
    takie 4-5 ton to opony moga sie np. odksztalcic. To nie jest zwykla osobowka:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.