  • 11. Data: 2016-01-21 09:35:33
    Temat: Re: Materiał na łóżko
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    >Tak sie to robi:
    >https://docs.google.com/presentation/d/1h2FOwVYbzPF
    U4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

    ===================
    Zdjęcie powinno być raczej podpisane "Tak się tego NIE robi".
    Nie wiem jak z jakością wykonania i wytrzymałością, ale miejsce pracy wygląda jakby
    kręcono program Usterka.

    Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać.
    Bez urazy i pozdrawiam - JK.

  • 12. Data: 2016-01-21 11:07:04
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-21 o 09:35, JK pisze:
    > Zdjęcie powinno być raczej podpisane "Tak się tego NIE robi".
    > Nie wiem jak z jakością wykonania i wytrzymałością, ale miejsce pracy wygląda jakby
    kręcono program Usterka.

    Nie przesadzaj. Normalne domowe warunki pracy. Rozumiem, że Ty tniesz,
    wiercisz i szlifujesz bezpyłowo, a wszystkie rzeczy leżą pięknie
    poukładane na półeczkach, a nie w zasięgu ręki, żeby było wygodnie?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 13. Data: 2016-01-21 11:09:06
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 09:35:33 UTC+1 użytkownik JK napisał:
> [...]
    > Zdjęcie powinno być raczej podpisane "Tak się tego NIE robi".
    > Nie wiem jak z jakością wykonania i wytrzymałością, ale miejsce pracy wygląda jakby

    To zaprezentuj fotki Twoich wyrobów.

  • 14. Data: 2016-01-21 11:09:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 21:36, Marek pisze:
    > Tak sie to robi:
    > https://docs.google.com/presentation/d/1h2FOwVYbzPFU
    4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

    Fajne, dzięki za linka.
    Ja bym chciał robić coś podobnego, ale z zagłówkiem lekko pochylonym,
    żeby było wygodniej się opierać.

    Czy podwójne dechy na środku zamiast grubszej pojedynczej to z jakiegoś
    konkretnego powodu, czy akurat tak miałeś materiał?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 15. Data: 2016-01-21 13:37:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 stycznia 2016 21:36:17 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Tak sie to robi:
    > https://docs.google.com/presentation/d/1h2FOwVYbzPFU
    4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

    Bardzo fajne. Z jakiego drewna ta klejonka? Tez robiles sam, czy zamawiales
    u stolarza?

    Zastanawiam sie jeszcze, czy na ostatnim zdjeciu lezy Twoja zona w ciazy,
    czy to po prostu Twoja dupa? :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-01-21 13:56:25
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-21 o 13:37, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > u stolarza?
    >
    > Zastanawiam sie jeszcze, czy na ostatnim zdjeciu lezy Twoja zona w ciazy,

    Ja się nie odważyłem skomentować ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 17. Data: 2016-01-21 13:57:24
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

    > Bardzo fajne. Z jakiego drewna ta klejonka? Tez robiles sam, czy zamawiales
    > u stolarza?

    Swoją drogą, to jak widziałem, to te klejonki jednak dużo droższe od
    zwykłego sosnowego czy świerkowego drewna :(

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 18. Data: 2016-01-21 14:37:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-21 o 13:57, Kżyho pisze:

    4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

    > Swoją drogą, to jak widziałem, to te klejonki jednak dużo droższe od
    > zwykłego sosnowego czy świerkowego drewna :(

    Sosna i świerk dobre są na drewno konstrukcyjne. Za miękkie jako element
    wykończeniowy. Tu musi być drewno liściaste.

    --
    MN

  • 19. Data: 2016-01-21 16:20:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 14:37:57 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

    > Sosna i świerk dobre są na drewno konstrukcyjne. Za miękkie jako element
    > wykończeniowy. Tu musi być drewno liściaste.
    Niekoniecznie. Dobry lakier i jest ok. 8lat mam już dwa łożka z drewna sosnowego+
    lakier i nic złego się nie dzieje.
    Stopnie na schodach też bodajże sosnowe(klejonka) mam i też póki co nie ma problemu,
    Dobry twardy lakier to połowa sukcesu podobno.

  • 20. Data: 2016-01-21 18:56:57
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-21 o 16:20, Kris pisze:

> [...]
    problemu,
    > Dobry twardy lakier to połowa sukcesu podobno.
    Popieram. Mam sporo elementów w chałupie wykończonych sosną, czy
    świerkiem i nic złego się nie dzieje.
    Co do lakieru, to mam część pomalowane tradycyjnym zestawem: capon +
    lakier bezbarwny ftalowy (alkidowy) i część mam pomalowane eko-wodzianką
    tak zwanego wiodącego producenta. Tfu, nigdy więcej wodzianki.
    Jacek