    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Mieszadło zamiast betoniarki
    Date: Fri, 12 Aug 2011 22:28:00 +0200

    Niedawno pytałem tutaj o rady na temat zakupu małej betoniarki.
    Poradzono mi zakup mieszadła dwuosiowego, co też wydał mi się sensowne i
    takie kupiłem.
    Niestety mieszadło za 350 zł o mocy 1400 W jest za słabe do mieszania
    zaprawy. Mieszałem we wiadrze budowlanym 15 litrowym zaprawę piasek,
    cement, woda. Mieszadło po trzecim wiadrze było już mocno gorące, więc
    dałem mu wystygnąć. Po kolejnych dwóch wiadrach poszedł dym i ogień i to
    był koniec kariery mojego mieszadła do zaprawy.
    Tak więc, jak ktoś chce kupić małą betoniarkę to niech kupuje i nie
    kombinuje z mieszadłami.
    Mieszanie dokończyłem mieszadłem pojedynczym z uchwytem SDS napędzanym
    młotowiertarką, ale trwa dość długo i efekt jest gorszy, no i wiadro
    lata po podłożu i optymalnie jest mieć pomocnika do trzymania.
    Jacek