  • Data: 2011-08-18 01:46:52
    Temat: Re: Mieszadło zamiast betoniarki
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 17, 5:27 pm, Jacek <n...@g...com> wrote:
    > Posiadam taki sprzęt, ale chciałem się nieco zmechanizować ;-)
    > Latka lecą a sił nie przybywa.
    > Jacek

    Ja kupilem taka zwykla costam mix 130 w praktikerze. Produkcja spomasz
    - polska. Ma wieniec blaszany.
    Kreci juz drugi rok i nie widac zeby jej sie cos dzialo.
    Przerobila juz jakies 20ton gotowego betonu/tynku/kleju.
    Nie ma sensu przeplacac za wieniec zeliwny dla betoniarki
    hobbystycznej.
    Blaszany daje rade a zeliwny jak peknie to pozamiatane. Blaszany daje
    sie pospawac albo poszukac nowego na wymiane...