  • Data: 2011-04-09 20:08:37
    Temat: Młotowiertarka dla amatora
    Od: Piotr D. <p...@z...to> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chcę zakupić młotowiertarkę do prac domowych. Będzie używana raczej
    amatorsko, choć w niedalekiej przyszłości mam zamiar trochę więcej ją
    eksploatować do prostszych prac na budowie, jakie mogę zrobić sam (czyli
    jakieś puszki w BK, coś przewiercić w betonie itp.).

    Wiem, że sensowne narzędzia to Bosh niebieski czy Makita, ale przy moim
    założonym użytkowaniu mają niezbyt atrakcyjną cenę:)

    Wstępnie wybrałem:
    BLACK&DECKER KD975
    SKIL 1758
    SKIL 1765

    która z tych,czy może jakaś inna w cenie około 300 zł (Allegro)? Zależy mi
    na udarze pneumatycznym bo czasem trzeba obrazek do wielkiej płyty
    przytwierdzić. Rozważałem używkę, ale to duża niewiadoma, więc interesuje
    mnie produkt z gwarancją.

    Piotrek