    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 7 Aug 2019 00:04:49 -0700 (PDT)
    <9...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 02:14:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Czyli uwazasz

    nie, nie uważam, to co stosujesz to tania publicystyka

    >ze wszystko to co on i inni twierdza to bzdura. Znaczy sie nie ma amerykanskiej
    ustawy 447. Wczoraj Popmeo nie dostal listu amerykanskich senatorow w ktorym mu
    nakazuja zmuszenie polskiego rzadu do jak najszybszego zrekompensowania za zydowskie
    straty wynikajace z mienia bezspadkowego, mienia znacjonalizowanego, mienia
    przejetego przez Polske bo wlasciciele po wojnie sie nie zglosili.

    >Sejm glosami pisu nie odrzucil projektu ustawy majacej zablokowac mozliwosc oddania
    zlodziejom mienia ktore do nich nie nalezy i nigdy nie nalezalo.

    a to mogę rzeczywiscie uważać, o ile wiem projekt takiej ustawy nie był odrzucony a
    tylko zdjety z porządku obrad, ten projekt to wrzutk przed wyborami, niczego nie
    załatwiał bo gdy znajdą się chętni to zmienią tę ustawę w minutę. Nie ma zakazu
    zmianiac ustawy na dokładnie odwrotną.
    Ciekawszym pomyslem byłoby wypowiedziec deklaracje Terezińską albo wpisac taka
    blokadę do konstytucji. Inna sprawa ze na gruncie prawa polskiego juz obowiazujacego
    nie ma podstawa do wypłaty czegokolwiek.

    > Ze wielkosc mienia do zwrotu to nie bilion zlotych. Itd.

    jak wyżej, to sa szacunki wzięte z sufitu. Klienta sie skubie na tyle ile sie da
    oskubać.

    b.