  • 31. Data: 2013-04-17 23:11:03
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 22:50:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wez tylko pod uwage, ze wezem wydajnosc masz duzo wieksza, myjki amatorskie
    >
    > maja ograniczenia nawet do pieciu minut ciaglej pracy.
    Ta moja podobno 2 godz. Jak bedzie obaczym;)

    > Segment marketowy oddzielony jest nie od dzis.
    Ale przedstawiciele Karchera jakś rewolucję obiecuja jak kumpel gadał. Zmiana
    strategii itp. Pewnie i Tobie to oznajmią
    >Myjki K dwa cos tam nie
    >
    > kupisz w poza marketowym kanale dystrybucji. To paradoksalnie calkiem dobre
    >
    > myjki jesli chodzi o niezawodnosc, ale takie parametry jak wydajnosc przy
    >
    > zachowaniu cisnienia pozostaja w segmencie cenowym dwiescie z kawalkiem. W
    >
    > sumie nadaja sie tak naprawde do mycia roweru, grilla i kosiarki. Rzecz
    >
    > jasna samochod tez da sie tym umyc ale przy uzyciu szczotki i wiadra z
    >
    > szamponem, czyli troche wiecej jak waz ogrodowy. Calkiem fajna super
    >
    > amatorska myjka.
    http://tugazetka.pl/biedronka/2013.04.18.ogrod/8550,
    Myjka,wysokocisnieniowa
    W "mojej" biedronce dostali 7 szt jak mi dzisiaj sprzedawczyni powiedziała;).
    Jutro rano wystawiają;)

  • 32. Data: 2013-04-18 10:32:54
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Segment marketowy oddzielony jest nie od dzis.

    Ale przedstawiciele Karchera jakś rewolucję obiecuja jak kumpel gadał.
    Zmiana strategii itp. Pewnie i Tobie to oznajmią

    He, najpierw sprzedawali marketom i cieszyli sie, ze jest klient. Teraz
    kiedy sprzedaz w normalnych sklepach pewnie spadla a markety cisna cene
    wystawiajac przy tym swoje marki to sie obudzili...
    Dochodzi juz od jakiegos czasu do tego, ze firmy zastrzegaja sobie w umowach
    brak sprzedazy przez detaliste w internecie i gwarantuja, ze w marketach ich
    produkt sie nie pokaze.

    U mnie wczoraj byly.

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2013-04-20 12:58:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 10:32:54 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > U mnie wczoraj byly.
    Podepne się tutaj z innym pytaniem bo wiem że w tym "robisz";)
    Warto kupić maszynke do ostrzenia łańcucha do piły taką:
    http://fanbiedronki.pl/gazetka/2012.05.07.ogrod/1500
    ,Urzadzenie,do,ostrzenia,lancucha

  • 34. Data: 2013-04-20 14:07:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 12:58:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Warto kupić maszynke do ostrzenia łańcucha do piły taką:
    http://fanbiedronki.pl/gazetka/2012.05.07.ogrod/1500
    ,Urzadzenie,do,ostrzenia,lancucha

    Moje zdanie -> kup se lancuch picco duro i zapomnisz na dluzej o ostrzeniu ;) Mimo ze
    ja duzo nie tne to zwykle lancuchy tepily mi sie czasem po doslownie kilku pniach /
    obcieciu kilku drzewek. Kupilem sobie picco duro ponad rok temu i jeszcze go ani razu
    nie ostrzylem - idzie jak brzytwa!!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2013-04-20 21:18:13
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
> [...]

    >Podepne się tutaj z innym pytaniem bo wiem że w tym "robisz";)
    >Warto kupić maszynke do ostrzenia łańcucha do piły taką:

    Moim zdaniem nie.
    Nigdy tym nie ostrzylem, bo uzywam czegos innego i jak patrze na takie cos
    to nie wydaje mi sie, ze ma to szanse dobrze dzialac. Ale pomijajac
    dzialanie - dobre, czy zle - to jednak ostrzenie mimo, ze wydaje sie banalne
    wymaga jednak troche wiedzy. Czy zechcesz sie z tego doktoryzowac to nie
    wiem. Podejde do tego w inny sposob: ostrzenie lancucha to koszt u nas 5zl.
    80zl/5=16 ostrzen. Jak widze w roku amatorsko ostrzy sie 3 razy, niech
    bedzie 5. 16/5=3 lata i ciagle nie wiemy czy da sie tym ostrzyc i czy
    bedziemy umieli. Druga sprawa - tarcze nie sa wieczne. Cena tarczy to ok.
    30zl, a to kolejne 6 ostrzen. O ile nie mieszkasz na zadupiu z ktorego do
    punktu ostrzenia jedzie sie miesiac to moim zdaniem nie warto. Jezeli przy
    okazji posiadles tajemna wiedze ostrzenia lancucha (a taka bedziesz musial
    miec zeby z tego jakos skutecznie korzystac) to nie potrzebujesz wogole
    zadnej ostrzarki, bo to samo zrobisz pilnikiem, a raz do roku oddasz do
    naostrzenia zeby wyprostowac nieuniknione bledy po pilniku.
    No to tyle chyba, wybor i tak nalezy do Ciebie. Ja uzywam dwoch, trzech
    lancuchow. Jedyna sytuacja kiedy nie da sie podostrzyc pilnikiem to taka,
    kiedy trafi sie na cos twardego w drewnie, ale na to odporny tez nie jest
    lancuch o ktorym pisze Adam. Nie ma tez pewnosci czy taka ostrzarka da sie
    taki lancuch "wyprowadzic", bo z tego co widzialem moc tego nie powala.

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2013-04-20 21:41:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:18:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moim zdaniem nie.

    Dzięki

    > wiem. Podejde do tego w inny sposob: ostrzenie lancucha to koszt u nas 5zl.
    >
    > 80zl/5=16 ostrzen.
    U nas 6zł. I ostrzyłem dopóki miałem możliwość w pobliżu. Teraz przenieśli się na
    drugi koniec miasta a ja leniwy;)

> [...]
    >
    > zadnej ostrzarki, bo to samo zrobisz pilnikiem, a raz do roku oddasz do
    >
    > naostrzenia zeby wyprostowac nieuniknione bledy po pilniku.

    Pilnikiem ostrze już ładnych kilka a właściwie naście lat i nawet dobrze mi to
    wychodzi, faktycznie z 3-5 razy na sezon jeździłem z łańcuchem do naostrzenia
    "maszynowo"
    Tych maszynek za 80zł chyba jakiś kontenerowiec przypłynął bo w kazdym
    markecie(netto, lidl, biedrona itp) to widzę i tak więc zapytałem czy sie nada.

    > No to tyle chyba, wybor i tak nalezy do Ciebie.
    Decyzja podjęta, nie kupuję
    >Ja uzywam dwoch, trzech lancuchow.
    Ja podobnie a trochę piłuję bo drzewa na 3 domy muszę narobić
> [...]
    >
    > taki lancuch "wyprowadzic", bo z tego co widzialem moc tego nie powala.

    A żeby nie było ze nie w temacie to Opek nawalił i myjka w piątek nie dotarła ma być
    w poniedziałek:(((

  • 37. Data: 2013-04-20 21:56:27
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Tych maszynek za 80zł chyba jakiś kontenerowiec przypłynął bo w kazdym
    >markecie(netto, lidl, biedrona itp) to widzę i tak więc >zapytałem czy sie
    >nada.

    Przybedzie szczesliwych posiadaczy niepotrzebnych gadzetow. :-))

    >Decyzja podjęta, nie kupuję

    No ale wiesz, to tylko moje zdanie. Zebys nie mial pretensji. :-)

    >Ja podobnie a trochę piłuję bo drzewa na 3 domy muszę narobić

    3 domy to troche tego jest.
    Pamietasz jak rozmawialismy o Fiscarsie? Jesienia zeszlego roku probowalem
    roznych siekier. Fiscarsa akurat nie mialem. Pozostalem przy siekieromlocie
    polskiej firmy i wadze 2,5kg. Jak na moj gust moglby byc ciezszy,
    szczegolnie jak trafi sie poskrecana brzoza. Twoja siekiera zdaje sie nie ma
    2kg? Wystarcza to do rabania duzych pienkow?

    >A żeby nie było ze nie w temacie to Opek nawalił i myjka w piątek nie
    >dotarła ma być w poniedziałek:(((

    Troche peszek, ale tyle lat wytrzymales. :-)

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2013-04-21 08:01:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:56:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > szczegolnie jak trafi sie poskrecana brzoza. Twoja siekiera zdaje sie nie ma
    >
    > 2kg? Wystarcza to do rabania duzych pienkow?
    Staram się rąbać póki mokre. Wtedy i poskręcane idzie. Jak sucha brzoza to kłopot
    większy. Ale brzoza teraz to bez sensu- droższa jak buk bywa a zalet żadnych
    Co do Fiskarsa:
    Miałem/mam taką:
    http://pol-pl.fiskars.com/Produkty/Obrobka-drewna/Si
    ekiery/122480-Siekiera-rozlupujaca-X25
    W innym miejscu kupiłem jeszcze taką
    http://pol-pl.fiskars.com/Produkty/Obrobka-drewna/Si
    ekiery/122500-Siekiera-rozlupujaca-X27

    Póki co dają rade

    > Troche peszek, ale tyle lat wytrzymales. :-)

    Odkładałem, oszczędzałem;)
    A najbardziej mnie zona zmobilizowała jak zasugerowała że mam taras i kostkę na
    podjezdzie po zimie wyczyscić i szczotę tzw ryżową wręczyła;)

  • 39. Data: 2013-04-21 09:24:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:56:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No ale wiesz, to tylko moje zdanie. Zebys nie mial pretensji. :-)
    Za zaoszczędzone pieniadze kupie sobie solary;))

  • 40. Data: 2013-04-23 15:17:09
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry - 15l/min - 200bar
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Tu ktoś sprzedaję ładną myjkę... :)

    http://tablica.pl/oferta/karcher-myjka-spalinowa-hon
    da-diesel-pompa-cat-200-bar-ID1GdOH.html