    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Date: Sat, 20 Apr 2013 21:56:27 +0200
    <kkmuon$cco$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <kkn1ur$inr$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <kkob3n$2ec$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <kkupli$4r2$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>

    news:5f98cae0-133a-414a-a900-

    >Tych maszynek za 80zł chyba jakiś kontenerowiec przypłynął bo w kazdym
    >markecie(netto, lidl, biedrona itp) to widzę i tak więc >zapytałem czy sie
    >nada.

    Przybedzie szczesliwych posiadaczy niepotrzebnych gadzetow. :-))

    >Decyzja podjęta, nie kupuję

    No ale wiesz, to tylko moje zdanie. Zebys nie mial pretensji. :-)

    >Ja podobnie a trochę piłuję bo drzewa na 3 domy muszę narobić

    3 domy to troche tego jest.
    Pamietasz jak rozmawialismy o Fiscarsie? Jesienia zeszlego roku probowalem
    roznych siekier. Fiscarsa akurat nie mialem. Pozostalem przy siekieromlocie
    polskiej firmy i wadze 2,5kg. Jak na moj gust moglby byc ciezszy,
    szczegolnie jak trafi sie poskrecana brzoza. Twoja siekiera zdaje sie nie ma
    2kg? Wystarcza to do rabania duzych pienkow?

    >A żeby nie było ze nie w temacie to Opek nawalił i myjka w piątek nie
    >dotarła ma być w poniedziałek:(((

    Troche peszek, ale tyle lat wytrzymales. :-)

    Pozdro.. TK