  • 21. Data: 2013-04-15 23:27:14
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:23eda6cb-6a7b-47b2-af7d-bba56a9de15a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 20:04:45 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
    napisał:

    >Karchery serii 5 mają własnie wydajność w granicach 460 litrów/godz
    >Myjnie samochodowe samoobsługowe mają wydajność 11 litrów/min więc 6 l/min
    >w amatorskiej myjce to nie najgorzej myślę

    Robilem wiele prob roznymi myjkami. Te najtansze myja i moga robic wrazenie
    na kims kto z myjkami do czynienia wielkiego nie mial. Jednak proba wyprania
    dywanu konczaca sie po dwoch godzinach i mycie podjazdu rowniez dwie godziny
    studzi niestety emocje. Samochodu nie da sie tym umyc skutecznie. Sam mam HD
    6/15 i ze tak powiem jestem zadowolony. To nie do konca jest tak jak Adam
    pisze, ze w czasie mycia brodzi sie w blocie bo leci wiecej wody. Samochod
    po prostu obskoczy sie w dziesiec minut z nakladaniem piany, czekaniem i
    plukaniem wlacznie. Stajesz wciskasz lance - chwila i bok umyty. To samo z
    drugiej strony. Kostka? Nie zastanawiasz sie, nie sprawdzasz, tylko jedziesz
    przed siebie. Nie lejesz bez sensu wody, tylko krok po kroku idziesz bez
    zatrzymywania sie. Nie sprawdzasz, bo wiesz, ze jest czysto. Myjka o malej
    wydajnosci lejesz wode w to samo miejsce strumien przy strumieniu, bo
    inaczej po prostu sie nie da. Wiecej wody wyprodukujesz myjka o malej
    wydajnosci niz myjka o duzej wydajnosci. Ktos kto myl taka myjka wie co sie
    czuje w reku po pol godzinie mycia.
    To w sumie tyle. Nieprzekonanych sie nie przekona, bo uwazaja, ze skoro
    myjka daje 150 bar to to samo co 150 bar w myjce dziesiec razy drozszej.
    Takie zycie. Oczywiscie, ze nie wszyscy potrzebuja myjek profesjonalnych. Mi
    glownie chodzi o to zeby zwrocic uwage, ze wybiorcze cyfry na pudelku w
    zaden sposob nie daja sie porownac uzytkowo.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2013-04-16 08:17:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 23:13:37 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Po co myc czesciej? ;) Tylko na jakies imprezy myje, dwa razy do roku na swieta
    etc. Samochod to srodek transportu, nie traktuje go jakos specjalnie (pozatym w sumie
    to mam 3 obecnie - nie chcialoby mi sie ich wszystkich myc co tydzien! Szkoda zycia
    ;)

    100% zgoda;)

  • 23. Data: 2013-04-16 12:31:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 23:07:36 UTC+2 użytkownik Maniek4
    napisał:

> [...]
    >specjalnie (pozatym w sumie to mam 3 obecnie - nie chcialoby mi sie ich
    >wszystkich myc co tydzien! Szkoda zycia ;)

    Jak tam tesciowa woli. Nie mam pojecia co ma zycie do czystego samochodu,
    ale OK. Ja buty tez myje.:-)
    A tak na powaznie - mycie samochodu to 10 minut. Myje przy tym rowery,
    kosiarke, kose, quada i takie tam. Jak popada to dzieci maja fantazje i
    rower czy quad wygladaja jak po powaznym off road'zie. Mycie tego to forma
    rozrywki i zabawa z nauka dla dzieci, one akurat to lubia, wiec bycie z
    dziecmi to dla mnie element zycia. Temat jednak jest inny i jak ktos chce
    zrobic cos szybko znaczy z oszczedzaniem zycia to tym bardziej lepszy
    sprzet.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2013-04-16 19:14:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 12:31:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jak tam tesciowa woli. Nie mam pojecia co ma zycie do czystego samochodu,
    > ale OK. Ja buty tez myje.:-)

    A co ma tesciowa do tego ?? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2013-04-16 23:00:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >A co ma tesciowa do tego ?? :)

    A nie wiem, spytaj ja. :-)

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2013-04-17 16:26:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 23:27:14 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >
    > studzi niestety emocje. Samochodu nie da sie tym umyc skutecznie. Sam mam HD

    Podsumowanie:
    Po przejrzeniu internetu;)) zmówiłem taka:
    http://lavor.pro-sales.pl/index.php?page=shop.produc
    t_details&flypage=flypage.tpl&category_id=1&product_
    id=83&option=com_virtuemart&Itemid=90,
    Cena ok 700zł(minu 5% za płatnośc karta w necie więc wyjdzie mnie 665zł)ludziska
    chwalę te myjki

    Z Kartchera zrezygnowałem bo
    - nie lubię płacić za logo
    -dużo negatywnych opini w sieci o myjkach Karchera seri K(modeli poniżej 1500zł)
    -seria HD Karchera to nieakceptowalny dla mnie poziom cenowy
    "Każdemu wg. potrzeb";)
    Myjka w piątek powinna być u mnie więc w weekend dam znać jak się sprawuje;)

  • 27. Data: 2013-04-17 16:46:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 16:26:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

    > http://lavor.pro-sales.pl/index.php?page=shop.produc
    t_details&flypage=flypage.tpl&category_id=1&product_

    Szkoda ze nie mosiezna pompa no ale za ta cene nie ma co wymagac cudow - moze posluzy
    :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2013-04-17 21:56:08
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    t_id=83&option=com_virtuemart&Itemid=90,
    >Cena ok 700zł(minu 5% za płatnośc karta w necie więc wyjdzie mnie

    Z doswiadczenia wiem, ze kazda myjka da sie chwalic. Stopien zauroczenia
    zalezy od doswiadczenia. Amatorsko kazda myjka robi wrazenie. Mialem kiedys
    klienta ktory jakosc myjki sprawdzal palcem u wylotu lancy. Bylem prawde
    mowiac bardzo zdziwiony, ze takie rzeczy moga komus do glowy przyjsc, bo to
    jak sprawdzanie kosiarki wsadzajac reke pod spod. Skad u faceta takie
    pomysly? A no mial doswiadczenie chlopina. Bardzo sie zdziwil, kiedy myjka K
    5.20 malo nie zerwala mu paznokci. To byl chyba jego pierwszy kontakt z
    czyms co mozna nazwac myjka.

    >Z Kartchera zrezygnowałem bo
    >- nie lubię płacić za logo
    >-dużo negatywnych opini w sieci o myjkach Karchera seri K(modeli poniżej
    >1500zł)

    Osobiscie mialem tylko jedna reklamacje na Karchera i to na model wlasnie HD
    6/15. Jak sie okazalo facet po skonczonej robocie zostawial myjde nie
    oprozniajac jej przez wcisniecie lancy. Myjka po prostu stala z cisnieniem
    250 bar przez pare dni. Koszt wymiany zaworu 60 zyli. Ten sam facet mial
    wczesniej myjke Makita nie pamietam modelu, ale zaplacil za nia 1500zl z
    wlasnego wyboru. Kiedy sprobowal 6/15 stwierdzil, ze te sama robote robi dwa
    razy szybciej i nie spodziewal sie, ze taka roznica moze byc. Fakt myjka
    6/15 to mocny sprzet, niestety dwa razy drozszy, ale w jego przypadku to
    wydatek uzasadniony. Zamiast myc trzy godziny, myje poltorej.

    -seria HD Karchera to nieakceptowalny dla mnie poziom cenowy

    I wcale sie nie dziwie. Gdybym mial zaplacic za nia tyle co wynika z cennika
    to napewno bym jej nie kupil. To bardzo dobra myjka rowniez do zastosowan
    domowych, tylko cena malo domowa. Nie chodzi o to ile kosztuje, tylko o
    porownanie. Pracujac ta myjka tak naprawde wie sie co to jest myjka. Podobne
    parametry ma myjka Adama i kosztuje polowe. Mysle, ze do zastosowan domowych
    to super sprzet. Myjki profesjonalne praktycznie nie maja ograniczej czasu
    pracy. Kiedy wcisnie sie lance to prawie nie slychac myjki, tylko strumien
    wody. Odwrotnie jest w przypadku tanszych myjek. A im wyzsze obroty tym
    sprzet szybciej sie zuzywa. Pilnuj by nie przekroczyc zalecanego czasu
    pracy.

    >"Każdemu wg. potrzeb";)
    >Myjka w piątek powinna być u mnie więc w weekend dam znać jak się
    >sprawuje;)

    Tu trzeba miec porownanie, bo sprawowac to sie bedzie, nie ma co.
    Nie chcialem nic Ci sugerowac wczesniej, bo wszelkie sugestie jakos zle sie
    koncza. W kazdym razie mam zadowolonych klientow po zakupie myjek Stihla.
    Jak dla mnie w wydaniu amatorskim ergonomia bije Karchera na leb. Karcher
    poszedl w dziwnym kierunku designerskim. Dzisiejsze ich myjki to jakas
    pomylka. Trudno odmowic im jakosci, ale brak przemyslanych uchwytow jak w
    seriach HD jakos trudno wytlumaczyc. Niedlugo zrobia myjke wygladajaca jak
    telewizor z kompletnie niezrozumialymi ksztaltami. Taki widac rynek
    dzisiejszy, ze wazniejsze sa malowane plasticzki niz przemyslana ergonomia,
    czego nie mozna odmowic Stihlowi w tym segmencie, czy Twojej myjce.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2013-04-17 22:16:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 21:56:08 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]

    > porownanie. Pracujac ta myjka tak naprawde wie sie co to jest myjka. Podobne
    >
    > parametry ma myjka Adama i kosztuje polowe.
    Hd to zde 3 tysie myjka Adam połowe tego jakoś tak to wychodzi
    Mysle, ze do zastosowan domowych

    > to super sprzet. Myjki profesjonalne praktycznie nie maja ograniczej czasu
    >
    > pracy.
    Trudno się nie zgodzić. Ale nie wyobrażam sobie abym myjka dłużej jak 30 minut mył co
    am do zmycia skoro teraz wężem maks 20 min mi schodzi.

    > Tu trzeba miec porownanie, bo sprawowac to sie bedzie, nie ma co.
    >
    > Nie chcialem nic Ci sugerowac wczesniej, bo wszelkie sugestie jakos zle sie
    >
    > koncza.
    Wiem, wiem.,
    Pamiętam watek który Adam zapodał ze dwa lata temu chyba. Pisał budżet ma 600-700 ,
    dyskusja była długa, sugestii sporo i kupił karchera za 1700 chyba.
    >W kazdym razie mam zadowolonych klientow po zakupie myjek Stihla.
    W którymś markecie maja tego pełno w tzw "promocji" ale nie po drodze mi akurat tam
    było

> [...]
    >
    > poszedl w dziwnym kierunku designerskim. Dzisiejsze ich myjki to jakas
    >
    > pomylka. Trudno odmowic im jakosci, ale brak przemyslanych uchwytow jak w

    Gadałem z kuplem co karcherem handluje i podobno jakas rewolucj ma byc. Maja
    oddzielić linie marketowe od "zwykłych"itp. Cuda na kiju mu obiecywali-widać sprzedaż
    im siada.
    >Niedlugo zrobia myjke wygladajaca jak
    >
    > telewizor z kompletnie niezrozumialymi ksztaltami. Taki widac rynek
    >
    > dzisiejszy, ze wazniejsze sa malowane plasticzki niz przemyslana ergonomia,
    Właśnie to mnie najbardziej w.....a. Głupi nawijak do węża czy jakiś schowek na
    akcesoria itp

    > czego nie mozna odmowic Stihlowi w tym segmencie, czy Twojej myjce.
    Po0żyjemy zobaczymy
    Na razie okazało się że kupiłem 2 szt myjki:)
    Portal na "A" jakąs rewolucje wprowadził, nowy wygląd strony, nowe funkcjonalności
    itp i chcąc kupic jedną kupiłem dwie;)
    własnie ze sprzedawcą prostuje temat.

  • 30. Data: 2013-04-17 22:50:37
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Trudno się nie zgodzić. Ale nie wyobrażam sobie abym myjka dłużej jak 30
    >minut mył co am do zmycia skoro teraz wężem maks 20 >min mi schodzi.

    Wez tylko pod uwage, ze wezem wydajnosc masz duzo wieksza, myjki amatorskie
    maja ograniczenia nawet do pieciu minut ciaglej pracy.

    >Gadałem z kuplem co karcherem handluje i podobno jakas rewolucj ma byc.
    >Maja oddzielić linie marketowe od "zwykłych"itp. Cuda >na kiju mu
    >obiecywali-widać sprzedaż im siada.

    Segment marketowy oddzielony jest nie od dzis. Myjki K dwa cos tam nie
    kupisz w poza marketowym kanale dystrybucji. To paradoksalnie calkiem dobre
    myjki jesli chodzi o niezawodnosc, ale takie parametry jak wydajnosc przy
    zachowaniu cisnienia pozostaja w segmencie cenowym dwiescie z kawalkiem. W
    sumie nadaja sie tak naprawde do mycia roweru, grilla i kosiarki. Rzecz
    jasna samochod tez da sie tym umyc ale przy uzyciu szczotki i wiadra z
    szamponem, czyli troche wiecej jak waz ogrodowy. Calkiem fajna super
    amatorska myjka.

    >Właśnie to mnie najbardziej w.....a. Głupi nawijak do węża czy jakiś
    >schowek na akcesoria itp

    Ja celowo nie bralem nawijaka. To jest niby fajny gadzet, ale do pracy i tak
    trzeba rozwinac caly waz, bo cisnienie mocno spada i ktory jest dluzszy i
    nie koniecznie potrzebny.

    Pozdro.. TK