  • 61. Data: 2014-09-30 14:02:20
    Temat: Re: Myszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Sep 2014 04:46:37 -0700 (PDT), Kris

    > W jaki sposób to urządzenie rozpozna kiedy pies zaszczeka
    > a kiedy notorycznie ujada?

    To już domena człowieka, żeby środki zastosował tylko wtedy, kiedy są
    KONIECZNE. Zresztą są i takie modele, co mają zdalne "pieszczenie".

    > Jak ktoś sobie nie potrafi ułożyć psa aby ten nie był uciążliwy dla
    > otoczenia to powinien zrezygnować z posiadania psa

    Jak mi pokażesz jak ułożyć PSA PODWÓRKOWEGO, którego domem jest BUDA, pies
    nie ma W OGÓLE wstępu do domu (poza mrozami), a jego prywatnymi włościami
    cała działka, to pogadamy.

    > i może rybki akwariowe zacząć hodować albo marchewke uprawiać.

    Jest to jakaś alternatywa. Ale wychowanie psa, czy to kuksańcem, krzykiem
    przekupstwem czy niewielką dawką prądu niczym się od siebie nie różni. Może
    wam się to rażenie prądu źle kojarzy z jakimś krzesłem elektrycznym, ale
    możesz wierzyć lub nie, to nic nie boli -- szwagier też miał opory więc
    testował -- a ma za zadanie wytrącić psa z głupkowatego stanu jakim jest
    jałowe UJADANIE.

    > Zakładanie obroży która razi psa prądem gdy ten zaszczeka

    Następny... UJADANIE o 3 w nocy to nie jest ZASZCZEKANIE.

    > to idiotyzm najwyższych lotów.

    Podaj łaskawie swój przepis na ujadającego o 3 w nocy psa.

    > A ciekawi mnie jak to działa w gęstej zabudowie-
    > przecież ludzie miewają sąsiadów, sąsiedzi psy
    > i jak to mądre urządzenie usłyszy szczekanie psa
    > siasiada to tez prądem jebnie?

    Czujnik reagujący na szczekanie, dobre. Przypominam, że obroża zanim
    "porazi" (ależ to groźnie brzmi, co?), daje dwukrotne ostrzeżenie
    dźwiękiem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 62. Data: 2014-09-30 14:10:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-30 13:59, Adam pisze:

    > Przez takie "wychowanie" jak
    > ty bys chcial zastosowac potem slyszymy w telewizji ze "pies pogryzl
    > wlasciciela".

    Na pewno zagryzając go - nie szczeknął ani razu...

    --
    MN

  • 63. Data: 2014-09-30 14:11:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Sep 2014 04:55:31 -0700 (PDT), Adam

    > Owszem - jest to zwykle zadawanie cierpienia psu
    > bez ustalenia jego przyczyny.

    Nie zwykłe, tylko wyniku jałowego UJADANIA.

    > Dobrze napisales - nie ma znaczenia czy walniesz psa
    > w leb kijem, czy nalozysz mu obroze na prad - wywola
    > to takie same idiotyczne skutki (czytaj ZADNE).

    Zapytam wprost, czy miałeś kiedyś do czynienia z WOLNYM psem, takim co nie
    ma wstępu do domu, ma swój dom w postaci budy i może swobodnie biegać gdzie
    i kiedy chce (włączając w to NOC) po terenie działki?

    > Jakiego kanapowca czlowieku :D

    I co? Ja też miałem, jeszcze większego, wilczura i też był zwyczajnym
    kanapowcem. Też nie ujadał bez sensu, bo był na bieżąco karcony zanim
    jeszcze zdążył pomyśleć o jałowym szczeknięciu. Ale to nie zadziała z psem
    podwórkowym, bo pies jest cały czas na zewnątrz, a człowiek w domu.

    > http://szyna.civ.pl/gauss/gausspatyk.jpg
    > Ten "kanapowiec" biega codziennie na 0,5ha dzialce i zaden sasiad jakos sie
    > nie skarzy bo nie ujada caly czas - nie ma powodu.

    Ma dostęp do domu? Śpi w domu?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2014-09-30 14:16:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Sep 2014 04:59:49 -0700 (PDT), Adam

    > Nie znam sie to sie wypowiem, nie?

    ROTFL

    > Moj pies zaliczyl psie przedszkole + PT1 / PT2,

    Puść go samopas to zoabczymy co mu to dało. :>>>>

    > jak nigdy nie byles na szkoleniu i nie wiesz JAK

    Kłamiesz.

    > - to sie wypowiadaj w temacie bo jak widze o
    > wychowaniu psa nie masz ZIELONEGO pojecia.

    Znowu odezwał się niezwykle "doświadczony" właściciel kanapowca.

  • 65. Data: 2014-09-30 14:27:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 września 2014 14:02:20 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Podaj łaskawie swój przepis na ujadającego o 3 w nocy psa.

    Generalnie - problem powstal duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzo wczesniej. Jezeli ktos
    dopuscil do tego ze jego pies ujada przez cala noc to IMHO jedyna rada to
    taka zeby zglosil sie do profesjonalisty - behawiorysty albo oddal psa w
    lepsze rece.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 66. Data: 2014-09-30 14:36:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 września 2014 14:11:30 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

> [...]
    > jeszcze zdążył pomyśleć o jałowym szczeknięciu. Ale to nie zadziała z psem
    > podwórkowym, bo pies jest cały czas na zewnątrz, a człowiek w domu.

    W takim razie ten ktos nie powinien miec w ogole psa tylko zainstalowac sobie
    system alarmowy, bo rozumiem ze taka funkcje pelni ten pies. Dostaje
    miche zarla i picia i to wszystko - nikt sie nim nie zajmuje? Pies powinien
    byc ukladany od malego - nie ma zadnego znaczenia czy mieszka na zewnatrz,
    czy w domu - ukladasz go poswiecajac mu 1-2-3h dziennie czasu na nauke.
    MUSI byc jakis powod, ze ujada. Moze widzi harcujace myszy? No to trzeba te
    1-3h poswiecic na nauke, ze przy harcujacych myszach ma np. sie klasc i
    nie szczekac. Psa da sie nauczyc WSZYSTKIEGO, tylko trzeba wiedziec jak
    (o to zadba szkoleniowiec) i miec kiedy.

    > Ma dostęp do domu? Śpi w domu?

    To bez znaczenia. Szkolony byl na placu treningowym i w ogrodku.
    Jakos nigdy nie musialem go walic kijem albo zakladac obroze bo nie ujadal
    w domu.

    Pies zmeczony to pies spokojny. I chodzi oczywiscie o zmeczenie psychiczne -
    nie wystarczy ze biega po ogrodku bez sensu - to go tylko frustruje.

    --
    Adam Sz.

  • 67. Data: 2014-09-30 14:56:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 września 2014 14:02:20 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > To już domena człowieka, żeby środki zastosował tylko wtedy, kiedy są
    > KONIECZNE.
    Czyli urządzenie niepotrzebne skoro człowiek i tak musi interweniować wtedy kiedy to
    konieczne.
    >Zresztą są i takie modele, co mają zdalne "pieszczenie".
    I niby jak rozpoznają czy pies szczeka na złodzieja czy "notorycznie ujada"
    > Jak mi pokażesz jak ułożyć PSA PODWÓRKOWEGO, którego domem jest BUDA, pies
    > nie ma W OGÓLE wstępu do domu (poza mrozami), a jego prywatnymi włościami
    > cała działka, to pogadamy.
    Od urodzenia do dzisiaj(poza dwuletnim epizodem mieszkania w bloku) mieszkałem
    właśnie tak jak piszesz i miałem przez te chyba kilkanaście psów które sobie biegały
    po podwórku a do domu wstę miały sporadycznie za zgoda właścicieli.
    Z żadnym z tych psów nie było problemu że "ujadały notorycznie"
    I smiem twierdzić że skoro komus pies "notorycznie ujada " to jest wina właściciela
    nie psa.
    > Jest to jakaś alternatywa. Ale wychowanie psa, czy to kuksańcem, krzykiem
    > przekupstwem czy niewielką dawką prądu niczym się od siebie nie różni.
    W temacie oduczania psa notorycznego ujadania różni się znacznie. Różnice już Tobie
    Adam próbował wyłożyć ale nie zrozumiałeś chyba.

    >Może wam się to rażenie prądu źle kojarzy z jakimś krzesłem elektrycznym, ale
    > możesz wierzyć lub nie, to nic nie boli
    Bardzo możliwe ze jeszcze na świecie Ciebie nie było jak stosowałem elektryczne
    pastuchy do pilnowania krów więc wiem jak to działa. I takie
    zastosowanie(zapobieganie ucieczkom) jest wg mnie akceptowalne. Ale rażenie prądem po
    szczeknięciu to już wg mnie głupota.
    > Następny... UJADANIE o 3 w nocy to nie jest ZASZCZEKANIE.
    Na złodzieja czy innego amatora cudzych jabłek tez ma nie zaszczekać rozumiem?
    Mam wrażenie że nigdy w życiu psa na posesji nie miałeś i piszesz żeby pisać.
    > Podaj łaskawie swój przepis na ujadającego o 3 w nocy psa.
    Ujadają najczęściej te uwiązane 24godz/dobę na łańcuchu przy budzie. Żaden z moich
    psów nie był wiązany na łańcuchu. Zawsze biegały luzem i problemów nie było.
    > Czujnik reagujący na szczekanie, dobre.
    Chyba o takim piszemy no nie?
    > Przypominam, że obroża zanim "porazi" (ależ to groźnie brzmi, co?), daje >dwukrotne
    ostrzeżenie dźwiękiem.
    I szczekający pies sąsiada zareaguje na dwukrotny dźwięk na obroży Twego psa i
    przestanie szczekać?

  • 68. Data: 2014-09-30 14:57:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-29 08:30, Adam pisze:

    > Wiedzialem zawsze ze jestes kompletnym zjebem ale nie przypuszczalem ze az
    > takim. Lepiej sam sie nazryj trutki - swiat wiele na tym zyska.

    Prawde mowiac troche watpie zeby ilosc trutki jaka zezre mysz byla w
    stanie zaszkodzic wiekszemu zwierzeciu.
    Znam przypadki faszerowania jedzenia dla psa z czego ten kompletnie nic
    sobie nie robil.

    Pozdro.. TK

  • 69. Data: 2014-09-30 14:58:08
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 29.09.2014 17:35, Kris wrote:

    > Karbid.

    A gdzie go dostac. Za dzeiciaka to nie bylo z nim problemu i zabawa byla
    przednia.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 70. Data: 2014-09-30 15:00:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 września 2014 14:58:08 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > A gdzie go dostac. Za dzeiciaka to nie bylo z nim problemu i zabawa byla
    > przednia.
    W sklepie ogrodniczym