  • 11. Data: 2010-01-16 06:52:24
    Temat: Re: Naprawa baterii jednouchwytowej
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a):
    > Polszukaj w innym sklepie. takie głowice z reguły to maks 20zł
    > W castoramie bywaja w cenie ponizej 10zl
    KFA wygląda identycznie - ~35zł, noname - bardzo podobny 16 zł, ale nie
    pasuje.
    Oczyszczenie gniazda (jednak chyba nie do końca) oraz wazelina nie
    pomogły. Szukam dalej.
    AK.

  • 12. Data: 2010-01-16 10:38:34
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    Witam
    A sprawdzałeś czy perlator (sitko na wylece) jest drożny ?
    Miałem kiedyś problem z cieknącą baterią, okazało się że właśnie perlator
    jest zapchany.
    Wykręciłem ów perlator i puściłem wodę, efekt ->nie cieknie , wymieniłem
    perlator i bateria działa dalej.
    Ta bateria jest bardzo czuła i wymagająca, jak tylko perlator się zapycha
    pojawiają się wycieki, po wymianie lub wyczyszczeniu mam spokój na pół roku,
    max na rok. I tak już ładnych parę lat . Bateria to Frisone.

    Pozdrawiam
    JM

  • 13. Data: 2010-01-17 07:04:01
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    Jarek M. napisał(a):
    > A sprawdzałeś czy perlator (sitko na wylece) jest drożny ?
    Perlator nie może mieć nic do rzeczy, gdyż wyciek występuje przy
    odciętym dopływie wody.

    Kolejna głowica nie pasuje - drobna różnica w średnicach trzpieni
    stabilizujących położenie.

    AK

  • 14. Data: 2010-01-24 15:10:24
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    Dla zainteresowanych - glowicę wymieniłem (12 zł), ale musiałem opiłować
    kołki stabilizujące na spodzie. Dostępne głowice miały kołki 4.4mm,
    podczas gdy stara - 4.0mm. Prócz tego - wszystko pasowało (rozstaw
    kołków, położenie otworów itd.).
    AK