  • 51. Data: 2009-05-14 12:27:27
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message
    news:gugs8g$hg$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    .html
    .html
    .html

    > Jak to ma prawidlowo wygladac w nowo budowanym domu? Nigdy nie widzialem,
    > zeby
    > ktos zostawial az tak duzo miejsca. Przewaznie widze, ze mur z maxa jest
    > wykonczony ceglami az po same krokwie.

    Mają ten skos zakończyć 20cm niżej od górnej płaszczyzny krokwii dachu.
    Następnie kończą więźbę i naklejają od góry styropian tak żeby sięgał do
    następnej krokwii. Kładą siatkę i klej ale tylko od góry!!!!!!!! OD GÓRY
    TYLKO powtarzam.Robią dach i resztę ocieplenia kleją później na pianę czy
    taki klej nieprzewodzący ciepła.
    Ocieplenie ściany szczytowej zamyka ścianę od zewnątrz, a wewnątrz wełna w
    skosach.
    Daj na te szczyty 15cm styropianu.
    Mająd dostęp od góry zrobisz to znacznie kulturalniej i równiutko.
    Dokładnie uszczelnij żeby żadne strugi powietrza nie przedostawały się.

  • 52. Data: 2009-05-14 12:29:05
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message

    > No bo to jest błąd "powszechny". Tak powszechny że ludzie nawet nie
    >wiedzą że można zrobić to dobrze

    Mnie sypnęło grzybkiem w rogach :-) Albo to pleśń ale nic fajnego na ścianie
    :-)
    Oni są niereformowalni.

  • 53. Data: 2009-05-14 12:59:56
    Od: "Boban" <b...@N...gazeta.pl>

    Winetoo <w...@n...spam.please.com> napisał(a):

    > Podobnie projekt - nie da sięzaprojektowac domu ze ścianą 1W w systemie
    > Ytong, Solbet (albo dowolnym innym kompletnym) tak by miał mostki
    termiczne.

    Nadproża, strop, wieńce...
    Zresztą jak ściana zimna to i na mostki mało kto zwraca uwagę.

  • 54. Data: 2009-05-14 17:23:45
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ale to tynk zewnetrzny- bo ty chyba myślisz o zewnetrznym
    > Tynk ten jest rzucony na styro które było z sioatka i klejem. dodatkowo
    > tylko to jeszcze zakołkowali(na siatke)

    Ops sorry, myslalem o wewnetrznym. :-)

    Pozdro.. TK

  • 55. Data: 2009-05-14 17:29:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Daj na te szczyty 15cm styropianu.
    > Mająd dostęp od góry zrobisz to znacznie kulturalniej i równiutko.
    > Dokładnie uszczelnij żeby żadne strugi powietrza nie przedostawały się.

    Pozostaja jescze kominy, z nimi musimy zyc.

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2009-05-14 20:31:24
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Pozostaja jescze kominy, z nimi musimy zyc.

    No tak ale po to są kominu systemowe i ocieplane fabrycznie :-) Pozostałe
    można zabudować i objechać wełną.

  • 57. Data: 2009-05-14 20:41:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > No tak ale po to są kominu systemowe i ocieplane fabrycznie :-) Pozostałe
    > można zabudować i objechać wełną.

    Nie przygladalem sie nigdy systemowym. Czy aby "oblicowka" komina nie
    wchodzi przez dach do srodka az do stropu, a ocieplenie nie jest wewnatrz
    utrzymujac stala temperature kanalu?
    Obmurowac ocieplony komin ponad dachem to raczej trudne zadanie, bo na czym
    to obmurowanie mialo by sie trzymac?? Trzeba by jakis poszerzany wieniec
    robic, ale czy bedzie to stabilne w przypadku wysokich kominow? Zreszta jak
    zwykle wietrze tu zamakanie izolacji. :-)

    Pozdro.. TK

  • 58. Data: 2009-05-14 20:46:36
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Nie przygladalem sie nigdy systemowym. Czy aby "oblicowka" komina nie
    > wchodzi przez dach do srodka az do stropu, a ocieplenie nie jest wewnatrz
    > utrzymujac stala temperature kanalu?

    One sa zrobione z jakiegoś takiego lekkiego szajsu co nie przewodzi zimna
    zanadtto, mówię o obudowie.

  • 59. Data: 2009-05-14 20:49:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > One sa zrobione z jakiegoś takiego lekkiego szajsu co nie przewodzi zimna
    > zanadtto, mówię o obudowie.

    No to klinkier pewnie bedzie trwalszy, moze sie czepiam.

    Pozdro.. TK

  • 60. Data: 2009-05-14 20:58:33
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > No to klinkier pewnie bedzie trwalszy, moze sie czepiam.

    Kominy to też poważne sprawy. Dopiero po wybudowaniu sie człowiek
    zastanawia. Mam kominy na strychu nieuzytkowym zrobione kamerką
    termowizyjną. Świecą jak żarówki. Wysysają ciepło z pomieszczeń, a są z
    cegły pełnej.. Kazałem je obrobić styropianem na strychu. Wentylacyjne.
    Jeden jest dymny ale ma dodatkowo nierdzewkę. Nie wiem czy dobrze, że go też
    obkleiłem. Był otynkowany.