  • 11. Data: 2009-02-06 10:05:05
    Temat: Re: No to ja teżzakończyłem :-)))
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1362.00000035.498b5d07@newsgate.onet.pl...
    > Dzisiaj odebrałem własnoręcznie zaświadczenie z PINB, że urząd nie wniósł
    > sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania etc. etc. Czyli mieszkam całą
    > gębą u siebie :-) Nie mogłem się oczywiście powstrzymać od obtrąbienia
    > tego
    > faktu całemu światu ;-)
    >
    > Pozdrawiam entuzjastycznie wszystkich, w szczególności tych, którzy mają
    > ten
    > ostatni etap jeszcze przed sobą :-)
    > e-kran

    No gratulacje.
    To piękne uczucie mieć tą papierkologię za sobą.
    Ja złożyłem papiery 9.12.2008 więc już w sylwestra mogłem balować na swoim.
    Mnie skłoniły do zakończenia rachunki za prąd. Prawie zero zużycia (tyle co
    alarm)
    a rachunki rocznie z 1000zł. Składając dowiedziałem się że po 1.1.09
    musiałbym dołożyć
    do papierów jeszcze świadectwo energetyczne. Niech kto inny sprawdza czy to
    da się tego uniknąć, ja wole to błogie uczucie że urząd może mi teraz ...
    Tak więc jeszcze raz GGGGRRRRAAAATTTTUUUULLLLAAAACCCCJJJJEEEE!!!!

    Pozdr
    J23

  • 12. Data: 2009-02-06 10:26:01
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    > Bez przesady, bardziej mi doskwiera odsniezanie chodnika, niz ten podatek.

    Serio? Przeszkadza Ci to?
    Ja odśniezałem kilka razy dziennie. W ostatnią sobotę do 3 nad ranem jak
    wrociłem z imprezy ;)

    Zastanawiam się czy w przyszłym roku nie wystąpić w przetargu gminnym na
    odświeżanie wioski - tak mi sie to podoba ;)

    pzdr
    mar

  • 13. Data: 2009-02-06 10:47:13
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zastanawiam się czy w przyszłym roku nie wystąpić w przetargu gminnym na
    > odświeżanie wioski - tak mi sie to podoba ;)

    Ja tez lubie odśnieżać
    A kolega że tak powiem
    woli mechanicznie czy też
    tradycyjnie szuflą.

    Pozdr
    J23

  • 14. Data: 2009-02-06 11:53:14
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Ja tez lubie odśnieżać
    > A kolega że tak powiem
    > woli mechanicznie czy też
    > tradycyjnie szuflą.
    >
    > Pozdr
    > J23

    Lopata - miotla, lopata - miotla. Czy to nie najlepsza metoda :)

    e-kran Gratulacje, ale nie znikaj z grupy. Teraz dopiero to mozesz
    pomoc.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 15. Data: 2009-02-06 12:07:15
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Gratuluje własnego kąta na ziemi.
    > Przede mna jeszcze dłuuuga droga, a póki co ... w sobotę wszyscy grupowicze
    > walimy do Ciebie na piffko,  grila rozpalimy i może jakie odpady drewniane
    > puscimy z dymem, jak masz sąsiada za którym nie przepadasz to też z nim
    > zrobimy porządek ;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Jarek M.

    Piffko jak najbardziej na tym etapie wskazane :-)) Gillować będziem w
    gumiakach, bo ogródek jeszcze nie istnieje, to rzeczywiście na razie "kąt na
    ziemi" ;-)
    Drewno pobudowlane też się znajdzie coby je puścić z dymem, a siąsiedzi o
    dziwo _już_ w porządku. No, z kilkoma była lekka scysja na temat wywalania
    skoszonej trawy tuż przed moimi oknami, ale jak to się mówi "osikałem teren,
    pokazałem kły" i układ sił się uformował na nowo. Myślę, że z czasem będzie
    sztama.

    Pozdrawia,
    e-kran

  • 16. Data: 2009-02-06 12:13:07
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Lopata - miotla, lopata - miotla. Czy to nie najlepsza metoda :)

    Ja mam dwie ulice w zasięgu (jestem narożny) ale nie mam żadnego chodnika.
    Tak mi się udało. Może kiedyś mi zafundują kiedy będę zgrzybiałym dziadkiem,
    to wtedy będę miał okazję zimą się poruszać :-)

    > e-kran Gratulacje, ale nie znikaj z grupy. Teraz dopiero to mozesz
    > pomoc.
    >
    > Pozdrawiam
    > Dy
    Nigdzie się nie wybieram ;-)
    Przywyczaiłem się, polubiłem, poza tym to się chyba nigdy nie kończy.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 17. Data: 2009-02-06 16:17:45
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Nigdzie się nie wybieram ;-)
    > Przywyczaiłem się, polubiłem, poza tym to się chyba nigdy nie kończy.
    >
    > Pozdrawiam
    > e-kran

    Zapisuj wszystkie dane. bedziesz mial tysiace pytan. Pierwsze
    podstawoweile placisz za ogrzewanie, ile placiles a ile jeszcze
    bedziesz placil :)

    Pozdrawiam
    Dy

  • 18. Data: 2009-02-06 16:49:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tez lubie odśnieżać

    Ojezusie, nienawidze...

  • 19. Data: 2009-02-06 22:10:53
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    e-kran wrote:
> [...]
    > faktu całemu światu ;-)
    >
    > Pozdrawiam entuzjastycznie wszystkich, w szczególności tych, którzy mają ten

    Gratulacje :)
    Ja ma zamiar się wprowadzić w połowie tego roku, co nie będzie łatwe bo
    jestem lekko 'w lesie' :(

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 20. Data: 2009-02-06 23:20:49
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ja ma zamiar się wprowadzić w połowie tego roku, co nie będzie łatwe bo
    > jestem lekko 'w lesie' :(

    No to mamy po rowno. :-)

    Pozdro.. TK