    From: medea <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Nowa pralka
    Date: Tue, 21 Jul 2009 15:16:07 +0200

    Po ponad 10 latach zepsuła mi się pralka i jest już nie do naprawienia,
    tzn. naprawa jest nieopłacalna, bo trzeba by wymienić silnik. :(
    Mniejsza z tym, czas kupić nową.
    Jaką polecacie?
    Wiem tyle, że nie chcę już pralko-suszarki, ponieważ z funkcji suszenia
    w obecnej skorzystałam może 3 razy. Chcę więc taką, która bardzo dobrze
    odwirowuje i najlepiej żeby pokazywała czas do końca prania. Mogłaby
    mieć też funkcję opóźnionego startu.
    Na co jeszcze zwracać uwagę?
    Jaką pralkę polecacie?

    Potrzeba pilna, bo pranie się piętrzy.

    Aha, cena najlepiej do 2 tys. PLN, ale jeśli będą istotne powody, to dam
    więcej. :)

    Pozdrawiam
    Ewa