  • 1. Data: 2012-01-04 08:26:41
    Temat: Nowy otwór w kominie
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Okazuje się, że otwór wlotowy spalin mam za nisko.
    Komin jest systemowy, z pustaków keramzytowych z wkładem ceramicznym.

    Wycięcie w keramzycie nie jest problemem, jednak nie wiem jak się zabrać
    za wykonanie otworu w kształtkach ceramicznych.
    Potrzebuję wykonac otwór dla rury fi 180.
    Prostki w kominie są o średnicy 200 mm.

    Możecie poratować i cos poradzić?

    pozdrawiam
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2012-01-04 09:52:04
    Temat: Re: Nowy otwór w kominie
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-01-04 09:26, Marek pisze:

    > Możecie poratować i cos poradzić?

    Delikatnie, małą szlifierką
    z tarczą diamentową do cięcia na sucho :-)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2012-01-04 09:57:06
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Delikatnie, małą szlifierką
    > z tarczą diamentową do cięcia na sucho :-)

    Tak tez sobie myslalem.
    Stosowac technike wycinania gwiazdki podobnie jak przy wycicnaniu otworu
    w gresie?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2012-01-06 20:13:10
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak tez sobie myslalem.
    > Stosowac technike wycinania gwiazdki podobnie jak przy wycicnaniu otworu w
    > gresie?

    Nacinasz sobie kwadracik o wymaganych wymiarach i kwadracik sam spada w dol.

    Pozdro.. TK