  • 121. Data: 2015-01-01 23:14:40
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:m84fk0$ggp$1@speranza.aioe.org...

    > to mogło by się okazać że radykalni islamiści to humaniści.
    > No jasne!!! w ciągu 600 lat istnienia inkwizycji zgineło kilkadziesiąt
    > tysięcy osób a
    > kilkaset teysięcy było przesladowanych, teraz chrześcian z powodu religi
    > ginie ponad sto tysięcy rocznie.
    > WIDZISZ RÓŻNICĘ !!!
    > Janusz_K

    No cóż, przykre, ale to jest walka o trójcę świętą, czyli władzę, seks
    i pieniądze. Stawka wysoka, więc i ofiary są.
    Gdyby religią rządziły kobiety, to prawdopodobnie tego by nie było.

  • 122. Data: 2015-01-01 23:19:24
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 22:49, k...@g...com pisze:

    > Komunizm i faszyzm to religie pełną gębą. W nich przywódcy mają uprawnienia bogów.

    Wczesniej byli lepsi od nich wierzacy, ze sa bogami. Polnocne skrawki
    Afryki np. Ale naprawde chcesz porownywac incydenty w dziejach swiata
    jakichs ociemnialych psychicznie gangsterow do wiary? Jak skonczyli w
    wyjatkowo krotkim czasie to chyba wszyscy wiemy. Metody w zasadzie tez
    doskonale znamy. Nie trzeba byc szczegolnie inteligentnym by dostrzec
    roznice.

    Pozdro.. TK

  • 123. Data: 2015-01-01 23:22:25
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:13:22 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    że są nadludźmi, znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.

    > Uwierzyli mimo braku pokrycia w faktach. Na tym polega blad.
    >
    > Pozdro.. TK

    Błędem dla nich było że wojnę przegrali. Jak by wygrali byli by rasą panów. Niefart
    mieli. Do tej pory są w Rosji ludzie co by oddali życie za Stalina. Tam była
    indoktrynacja na najwyższym możliwym poziomie. Teraz taka jest tylko w krajach
    arabskich.

  • 124. Data: 2015-01-01 23:22:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 23:13, Maniek4 pisze:
    że są nadludźmi, znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.
    > Uwierzyli mimo braku pokrycia w faktach. Na tym polega blad.
    No chyba na tym polega wiara? Na jakich faktach opiera się według Ciebie
    dowolnie wybrana religia? Tu nie ma faktów, są dogmaty, w które albo
    wierzysz i jesteś wyznawcą religii, albo nie wierzysz i wyznawcą nie jesteś.

    Maciek

  • 125. Data: 2015-01-01 23:25:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 23:14, Maniek4 pisze:
    > E tam. Do wiary potrzebny jest podmiot.
    Jedni wierzą w Jezusa, który był przecież człowiekiem, zesłanym z nieba
    inni mogli wierzyć w Stalina i spróbuj im udowodnić np. że nie miał on
    boskiego pochodzenia :-)

    Maciek

  • 126. Data: 2015-01-01 23:25:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:22, k...@g...com pisze:

> [...]
    indoktrynacja na najwyższym możliwym poziomie. Teraz taka jest tylko w krajach

    Ale nie bardzo wiem co to ma wspolnego z wiara katolicka.

    Pozdro.. TK

  • 127. Data: 2015-01-01 23:29:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 23:19, Maniek4 pisze:
> [...]
    > wyjatkowo krotkim czasie to chyba wszyscy wiemy. Metody w zasadzie tez
    > doskonale znamy. Nie trzeba byc szczegolnie inteligentnym by dostrzec
    Widzisz tę różnicę tylko dlatego, że znasz koniec historii ich kultu.
    Gdyby Niemcy wygrali wojnę to być może kult Hitlera trwałby 1000 lat i
    już po 300 został uznany za boga, czczony w świątyniach itp. To tylko
    kwestia odpowiedniej manipulacji ludzką masą przez właściwych "kapłanów".

    Maciek

  • 128. Data: 2015-01-01 23:31:01
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:25:22 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    arabskich.

    > Ale nie bardzo wiem co to ma wspolnego z wiara katolicka.

    W kontekście wdrukowania to było.

  • 129. Data: 2015-01-01 23:33:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:22, Maciek pisze:
> [...]
    > dowolnie wybrana religia? Tu nie ma faktów, są dogmaty, w które albo
    > wierzysz i jesteś wyznawcą religii, albo nie wierzysz i wyznawcą nie jesteś.

    Nie bardzo rozumiem do czego ma doprowadzic ta dyskusja. Mam sie
    zastanawiac nad psychologicznym fenomenem odniesienia sukcesu przez
    idiote na pare lat? To juz psychologia opisala dosc dawno temu i nie ma
    co odkrykwac. Wiekszosc wyborow w naszym kraju mniej wiecej tak sie
    odbywa. Ale duchowosci, czy czegos glebszego nie widze. Jest tylko
    wytwor popapranca chcacego podbic swiat w imie sobie znanemu celowi, nie
    pierwszy raz przeciez.

    Pozdro.. TK

  • 130. Data: 2015-01-01 23:34:45
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:29:04 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > już po 300 został uznany za boga, czczony w świątyniach itp. To tylko
    > kwestia odpowiedniej manipulacji ludzką masą przez właściwych "kapłanów".

    Kult Hitlera to już za jego życia był. Wystarczy popatrzeć jak na spędach łapki im
    się prostowały w jedynym słusznym pozdrowieniu. To były początki boskości tego typa.