  • 111. Data: 2015-01-01 22:52:50
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 22:40, Maniek4 pisze:
    > oraz geje...
    O przepraszam. Zdaje się, że ci są już dopuszczani do zajmowania
    stanowisk w KK, zaś kobietom jakoś się to jeszcze nie udało :->

    Maciek

  • 112. Data: 2015-01-01 22:53:06
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 13:33, k...@g...com pisze:

    > Jak by kościół odzyskał przywileje jakie miał w czasach inkwizycji

    to mogło by się okazać że radykalni islamiści to humaniści.
    No jasne!!! w ciągu 600 lat istnienia inkwizycji zgineło kilkadziesiąt
    tysięcy osób a
    kilkaset teysięcy było przesladowanych, teraz chrześcian z powodu religi
    ginie ponad sto tysięcy rocznie.
    WIDZISZ RÓŻNICĘ !!!

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 113. Data: 2015-01-01 22:55:03
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 22:24:47 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jaki jest sens życia dla ciebie? Zaraz, znaczy juto bo znikam, ci powiem co
    > ja takiego przekazuje dziecku.

    > Zaaaraz, pytałem o logikę, czy 2+2=4 jest logiczne czy wdrukowane?
    >

    > b.

    2+2=4 nie jest kłamstwem. Możesz na palcach sprawdzić. Niemcom kiedyś wdrukowano że
    są nadludźmi, znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.

  • 114. Data: 2015-01-01 23:00:29
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 22:53:10 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    > tysięcy osób a
    > kilkaset teysięcy było przesladowanych, teraz chrześcian z powodu religi

    Kilkadziesiąt tysięcy kobiet oskarżonych o czary to zginęło w Polsce. Polska była
    raczej obok głównego nurtu inkwizycji. Przelicz rzeczywistą a nie oszukaną i podaną
    przez Ciebie ilość zgładzonych w stosunku do ilości ludzi którzy wtedy żyli a wyjdzie
    całkiem ładny procent zgładzonych w imię wiary.

  • 115. Data: 2015-01-01 23:05:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 22:25, Maciek pisze:
    > A na tym opiera się wiara katolicka?

    Pytasz czy przeczysz, bo to dosc oczywiste.

    > Nie uwierzysz, ale znam wielu katolików, którzy wyrwaliby Ci serce i
    > pożarli na śniadanko.

    Wierze bo kazdy takich zna.

    > Co nie przeszkadza im gorliwie modlić się w
    > niedzielę, organizować rauty z hierarchami itd itp. Wyznacznikiem ich
    > wiary jest kasa i tu w sumie niewiele zmieniło się od średniowiecza,
    > gdzie za małe świństewko kupowało się odpust, a za duże fundowało
    > kaplicę, kościół, czy katedrę w zależności od skali.

    Bladza i nic wiecej. W dzisiejszych czasach jak widac coraz trudniej byc
    dobrym nie tyle katolikiem co czlowiekiem. W koncu kto chce pracowac za
    najnizsza krajowa? A jednak korporacjom mimo majatku cos przeszkadza w
    dzieleniu sie uczciwie zyskiem mimo, ze moga.
    Ludzie sa jacy sa. Nie brak przekupnych sedziow, czy policjantow
    zlodziei. Nie oczekuj, ze na tym swiecie zobaczysz wielu zywych swietych.

    > A czy ja napisałem, że jest łatwe? Życie ogólnie jest trudne. Wiara Ci
    > je ułatwia, bo daje CEL.

    Wiara moze daje cel, ale pokazuje tez jak go osiagnac. Cel jest
    oczywisty. Sek w tym, ze ta droga to suma trudnych wyrzeczen, a to
    sprawia, ze zycie jak widac dla wielu jest trudniejsze.

    > Przeczytaj KK i powiedz, czy Cię nie ogranicza.

    Wierzacych akurat nie, bo KK to tylko czesc tego czym jest wiara. Idac
    dalej to zgodnie z prawem mozesz placic najnizsza krajowa i miec gdzies,
    ze ktos jest chory i musi isc do pracy, bo inaczej nie dostanie premii.
    Zgodnie z prawem mozesz robic w konia ludzi na slupa zgarniajac spora
    kase majac gdzies slupa i tych ktorych zrobiles w konia. Przyklad
    dzisiejszy to autostrady i podwykonawcy, ktorym licytuje sie majatki
    calego zycia. Prawo mowi, ze nie czytali umow i tym podobne, a jednak
    ktos ich wydymal. Zgodnie z prawem panstwo naliczy VAT od darowanego
    chleba zamiast wyrzuconego do smietnika.
    Czlowiek wierzacy nie potrzebuje KK. Wystarczy umownie, ze wierzy. Ale
    jak widac KK nie wystarczy zeby ludzi nie robic w konia zgodnie z prawem.

    Pozdro.. TK

  • 116. Data: 2015-01-01 23:06:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 22:52, Maciek pisze:
    > O przepraszam. Zdaje się, że ci są już dopuszczani do zajmowania
    > stanowisk w KK, zaś kobietom jakoś się to jeszcze nie udało :->

    Jak slusznie napisales - zdaje Ci sie.

    Pozdro.. TK

  • 117. Data: 2015-01-01 23:07:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 22:43, k...@g...com pisze:

    > Skąd wiesz że ten od amber gold nie jest praktykującym katolikiem?

    Praktykujacym moze sobie byc. Jak widze to drzwi do kosciola sa dla
    wszystkich otwarte, ale z cala pewnoscia nie jest katolikiem.

    Pozdro.. TK

  • 118. Data: 2015-01-01 23:11:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 22:51, Winiecki pisze:

    > Co ty p...sz ? Jaki brak wiary ?
    > Wielu wierzących wierzy, że partia Franciszka jest siedliskiem szatana.
    > Tylko szatan mógł doprowadzic do przekształcenia Kościoła
    > w partię polityczną. Upadła PZPR i błyskawicznie ich miejsce
    > zajeli funcjonariusze Franciszka.

    Ty jestes nawiedzony antykatolik. Widzisz co chcesz i interpretujesz tak
    by pasowalo do tego co chcesz zobaczyc.
    Chcesz to sobie widz analogie PZPR do czego tylko chcesz. Tylko mi sie
    wydaje, ze ksieza nie chodza na przeszukania do domow za poglady poki co.

    Pozdro.. TK

  • 119. Data: 2015-01-01 23:13:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 22:55, k...@g...com pisze:

    > 2+2=4 nie jest kłamstwem. Możesz na palcach sprawdzić. Niemcom kiedyś wdrukowano że
    są nadludźmi, znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.

    Uwierzyli mimo braku pokrycia w faktach. Na tym polega blad.

    Pozdro.. TK

  • 120. Data: 2015-01-01 23:14:22
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 22:47, Maciek pisze:
    > Oczywiście. Sekta socjalistów/komunistów chciała wyrosnąć na prawdziwą
    > religię, więc zabrała się za wyrzynanie wyznawców innych religii.

    E tam. Do wiary potrzebny jest podmiot.

    Pozdro.. TK