  • 351. Data: 2015-01-03 23:22:48
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 20:28, masti pisze:

    > a wszystkich stworzył Bóg na obraz i podobieństwo Siebie.
    > Potem mu sie nie spodobało więc ich utopił.

    Ale znasz poczatek tej historii?

    Pozdro.. TK

  • 352. Data: 2015-01-03 23:28:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 23:16, Maciek pisze:
    > W dekalogu, czy może to taka wolna interpretacja? Czy "misje pokojowe"
    > łapią się jeszcze pod obronę granic, czy może chodzi o jakieś inne
    > granice, np. wszechświata? :->

    Dla Ciebie pozywieniem jest durna dyskusja, a nie chocby trudny
    konsensus. Wybacz, ale zaczynam czuc, ze trace czas.

    Pozdro.. TK

  • 353. Data: 2015-01-03 23:31:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    .pl...

    > Rydzyk i spółka to nie katolicy ?? :))))

    Gdybys zadal sobie trud to wiedzialbys, ze w tej kwestii zgody w
    kosciele nie ma. Z drugiej strony sa np. starsi ludzie, ktorzy radia o
    takim czy telewizji o takim zasiegu potrzebuja.

    > A niektóre purpurowe głowy i wielu pomniejszych, to nie katolicy ?? :)))

    I co?

    Pozdro.. TK

  • 354. Data: 2015-01-03 23:32:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Jak dotąd to uzależnieni katolicy, pod wpływem funkcjonariuszy
    > Franciszka i ich narkotyku, narzucają swoją wolę pozostałym.
    > W odwrotną stronę to nie działa. Pół biedy gdyby chodziło
    > o sprawy światopoglądowe. Najgorsze jest to, że uzależnieni
    > działają na korzyść kliki Franciszka, a na niekorzyść Polski.

    No same konkrety, same.
    Ciemnosc, widze ciemnosc.

    Pozdro.. TK

  • 355. Data: 2015-01-03 23:34:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 23:17, Maniek4 pisze:
    > A moze powiesz cos Maksymilianowi Kolbe?
    "Drogi Maksymilianie! Zabili Cię kolesie, którzy na pasach mieli
    wypisane "Gott mit uns" i prawdopodobnie mieli rację, gdyż większość z
    nich za swoje zbrodnie nigdy nie odpowiedziała, do czego wydatnie
    przyczynił się np. Twój kolega po fachu bp. Alois Hudal". Starczy?

    Maciek

  • 356. Data: 2015-01-03 23:35:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-01-03 o 19:40, masti pisze:

    >Powiedz to temu panu:
    >http://gazeta.us.edu.pl/node/229591

    Zgodnie z doktryną mastiego, nie istnieją ŻADNE wiarygodne źródła
    historyczne i na tym polegał jego "sprytny podstęp" z żądaniem takowych.

  • 357. Data: 2015-01-03 23:35:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 23:34, Maciek pisze:
> [...]
    > nich za swoje zbrodnie nigdy nie odpowiedziała, do czego wydatnie
    > przyczynił się np. Twój kolega po fachu bp. Alois Hudal". Starczy?

    A co ja Ci bede mowil, jak nawet smierci nie potrafisz uszanowac.

    Pozdro.. TK

  • 358. Data: 2015-01-03 23:42:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 23:35, Maniek4 pisze:
    > A co ja Ci bede mowil, jak nawet smierci nie potrafisz uszanowac.
    No tak. Żadnej świętości nie uszanuję. ROTFL :->

    Maciek

  • 359. Data: 2015-01-03 23:45:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 23:42, Maciek pisze:
    > No tak. Żadnej świętości nie uszanuję. ROTFL :->

    Czlowieka, ktory w pewnych okolicznosciach zrobil cos dla innych, czego
    nie rozumiesz i czego sam bys nie zrobil.
    Spelniony mozesz juz isc sie napic i wydymac sasiada tak zupelnie bez
    stresu.

    Pozdro.. TK

  • 360. Data: 2015-01-03 23:45:58
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 3 stycznia 2015 23:19:07 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    przerabiane wiele razy na religii. Czy istnienie wolnej woli powoduje że istota
    nadrzędna nie musi wymyślać dróg jakimi pójdzie człowiek?

    > Piszesz drog i widzisz, ze masz wybor? No wez trzymaj poziom.
    >
    > Pozdro.. TK

    Kiedyś urodził się chłopczyk. Jak był starszy to potrafił malować. Mógłby sobie żyć i
    malować, pracować na poczcie albo w sklepie. Umarłby ze starości. W ramach wolnej
    woli wybrał inną drogę. Wywołał krwawą wojnę w której walczył cały Świat. Żeby mógł
    pójść inną drogą ktoś musiał mu ją stworzyć, wręcz perfekcyjnie zaplanować. Musiał na
    przykład stworzyć kilka tysięcy lat wcześniej Żydów bo bez nich holokaust nie miałby
    sensu. Jeśli ktoś wierzy we wszechmocnego boga Boga to musi taki aspekt że wszystko
    co się dzieje jest zaplanowane przyjąć jako pewnik. A pseudo wolna wola pozwala
    wybrać jedną z wcześniej przez boga Boga zaplanowanych dróg.