  • 361. Data: 2015-01-03 23:47:26
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 23:35, Ghost pisze:

    > Zgodnie z doktryną mastiego, nie istnieją ŻADNE wiarygodne źródła
    > historyczne i na tym polegał jego "sprytny podstęp" z żądaniem takowych.

    Wiesz jak jst. Jezeli fakty swiadcza inaczej to tym gorzej dla nich. :-)

    Pozdro.. TK

  • 362. Data: 2015-01-03 23:49:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 23:45, k...@g...com pisze:
> [...]
    przerabiane wiele razy na religii. Czy istnienie wolnej woli powoduje że istota
    nadrzędna nie musi wymyślać dróg jakimi pójdzie człowiek?

    > Kiedyś urodził się chłopczyk. Jak był starszy to potrafił malować. Mógłby sobie żyć
    i malować, pracować na poczcie albo w sklepie. Umarłby ze starości. W ramach wolnej
    woli wybrał inną drogę. Wywołał krwawą wojnę w której walczył cały Świat. Żeby mógł
    pójść inną drogą ktoś musiał mu ją stworzyć, wręcz perfekcyjnie zaplanować. Musiał na
    przykład stworzyć kilka tysięcy lat wcześniej Żydów bo bez nich holokaust nie miałby
    sensu. Jeśli ktoś wierzy we wszechmocnego boga Boga to musi taki aspekt że wszystko
    co się dzieje jest zaplanowane przyjąć jako pewnik. A pseudo wolna wola pozwala
    wybrać jedną z wcześniej przez boga Boga zaplanowanych dróg.

    Wiec co by bylo gdyby wybral malowanie?

    Pozdro.. TK

  • 363. Data: 2015-01-03 23:49:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 23:28, Maniek4 pisze:
    > Dla Ciebie pozywieniem jest durna dyskusja, a nie chocby trudny
    > konsensus. Wybacz, ale zaczynam czuc, ze trace czas.
    Dyskusja jest durna, bo trudno dyskutować z kimś kto nie widzi, że
    religia katolicka jest pełna tak wielu sprzeczności, że samym jej
    funkcjonariuszom ciężko się chyba w tym wszystkim połapać, że o
    wyznawcach nie wspomnę.

    Maciek

  • 364. Data: 2015-01-03 23:49:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 19:16, Maniek4 pisze:

    > Znow retrospekcje. Mnie nie zniewala i prosze mi tu nie imputowac. :-)
    > Was niechodzacych do kosciola to i tak generalnie grzeje.

    Ciebie nie zniewala, bo Ty jesteś "lajtowym" Katolikiem, czyli takim,
    który wybiera z głoszonych doktryn to co mu pasuje i odrzuca to co mu
    nie pasuje.
    Wielokrotnie dałeś temu dowód.
    Ja natomiast mam kontakt z ludźmi mocno zaangażowanymi i widzę jaki
    wpływ na tych ludzi ma KK i narzucane na wiernych wymagania. Widzę jak
    borykają się, tworząc problemy, których nie miewają osoby niewierzące.

  • 365. Data: 2015-01-03 23:52:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 23:45, Maniek4 pisze:
    > Czlowieka, ktory w pewnych okolicznosciach zrobil cos dla innych, czego
    > nie rozumiesz i czego sam bys nie zrobil.
    To Ty raczyłeś wyszargać jego nazwisko w bezsensownym wątki, więc czep
    się tramwaja.

    > Spelniony mozesz juz isc sie napic i wydymac sasiada tak zupelnie bez
    > stresu.
    Jestem katolikiem tylko na papierze, więc nie piję i nie dymam sąsiadów.

    Maciek

  • 366. Data: 2015-01-03 23:55:21
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 3 stycznia 2015 23:49:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    pozwala wybrać jedną z wcześniej przez boga Boga zaplanowanych dróg.

    Pewno Żydów by nie było bo byli by niepotrzebni.

  • 367. Data: 2015-01-03 23:57:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 23:49, Uzytkownik pisze:

    > Ciebie nie zniewala, bo Ty jesteś "lajtowym" Katolikiem, czyli takim,
    > który wybiera z głoszonych doktryn to co mu pasuje i odrzuca to co mu
    > nie pasuje.
    > Wielokrotnie dałeś temu dowód.

    Czy ja wiem?

    > Ja natomiast mam kontakt z ludźmi mocno zaangażowanymi i widzę jaki
    > wpływ na tych ludzi ma KK i narzucane na wiernych wymagania. Widzę jak
    > borykają się, tworząc problemy, których nie miewają osoby niewierzące.

    O tym pisalem. Wierzacemu jest gorzej. W odpowiedzi dostalem, ze moge
    isc do spowiedzi czy jakos tak i sie usprawiedliwic z wyrzutow sumienia.
    Sam widzisz jak jest. Jednak to dotyczy kazdej niemal dziedziny zycia.
    Dla jednych antykoncepcja moze byc problemem, a dla innych bycie
    prezesem sqr..em moze byc norma. Sek w tym by nie byc takim prezesem,
    znaczy szanowac i rozumiec innych. A to naprawde nic zlego.

    Pozdro.. TK

  • 368. Data: 2015-01-03 23:58:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 23:55, k...@g...com pisze:

> [...]
    pozwala wybrać jedną z wcześniej przez boga Boga zaplanowanych dróg.

    > Pewno Żydów by nie było bo byli by niepotrzebni.

    E tam. Jaja sobie robisz.

    Pozdro.. TK

  • 369. Data: 2015-01-04 00:03:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 23:52, Maciek pisze:
    > To Ty raczyłeś wyszargać jego nazwisko w bezsensownym wątki, więc czep
    > się tramwaja.

    OK. To umowmy sie, ze ja jestem tym zlym.

    > Jestem katolikiem tylko na papierze, więc nie piję i nie dymam sąsiadów.

    Na Twoim miejscu to ja bym poszedl do ksiedza, nawtykal mu od pedofili i
    zarzadal wykreslenia z tej narkotycznej, zbrodniczej kliki. Przeciez to
    lipa byc na ich liscie.

    Pozdro.. TK

  • 370. Data: 2015-01-04 00:04:54
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 3 stycznia 2015 23:58:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    pozwala wybrać jedną z wcześniej przez boga Boga zaplanowanych dróg.

    Nie. Wykazałem że wolna wola w jaką wierzą wyznawcy boga Boga to bzdura.