  • 81. Data: 2015-01-01 20:42:14
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 17:06, hmk pisze:

    > Ob. Budyń. Ty jesteś klerykiem ?
    > Nie spotkałem budowniczego o tak wstecznych i nachalnych poglądach.

    Ty jestes niewierzacy liberal duchowy, znaczy ten lepszy. Jakim to
    zawilym tokiem myslenia dochodzisz do radykalnych tez serwujac sobie
    tylko interpretowalna forme tolerancji? Czyzby przeszkadzaly Ci inne
    poglady?

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2015-01-01 20:43:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 20:31, k...@g...com pisze:

    > Każdy może mieć konserwatywne poglądy. Wysnułem kiedyś tezę że za religię i każdą
    inną działalność człowieka odpowiadają rożne części mózgu. I nie ma pomiędzy nimi
    połączenia. Jak na razie nikt tej tezy nie obalił.

    W Jakims pismie naukowym?

    Pozdro.. TK

  • 83. Data: 2015-01-01 20:56:16
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 20:30:33 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > oj naiwny ty....

    > Chcesz powiedziec ze jestem głupi , ciemny , niewykształcoy i dlatego dałem
    > sie ogłupić religijnie? :-))))
    > Teorie ze tylko ciemniaki są religijne wala się w zderzeniu z
    > rzeczywistością w drobny pył - np. ja jestem dobrym przykładem. Życzycie
    > sobie dyskusje na jakis mądry temat np parowanie czanych dziur? :-))) Tak
    > dla sprawdzenia "ciemnoty" czarne dziury byłyby w sam raz :)
    >

    > b.

    Nie mówię ze jesteś głupi albo prymitywny. Tobie tak skutecznie coś wdrukowano że
    inny być nie możesz. To nie Twoja wina że jesteś katolikiem. Jak byś się urodził w
    kraju arabskim wyznawał byś Islam. Ważne żebyś swoich poglądów na siłę nie
    przekazywał innym, zwłaszcza najbliższym. Prawdopodobnie Twoja konstrukcja psychiczna
    pozwoliła na głębokie wdrukowanie. Nie jesteś przez to ani lepszy ani gorszy, ani
    inny. Mnie nie udało się wdrukować dogmatów religijnych. Rodzice wierzący a ja nie.
    Moje dzieci tez niewierzące. Dostały w tej kwestii wolną rękę. W moim przypadku
    przerwany został łańcuch wdrukowywania. I jeszcze tak było u dwudziestu procent
    Polaków. Za 15-20 lat nie wierzących będzie więcej niż połowa Polaków.

  • 84. Data: 2015-01-01 21:09:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 20:56, k...@g...com pisze:

> [...]
    Polaków. Za 15-20 lat nie wierzących będzie więcej niż połowa Polaków.

    Powod jest banalny. Brak wiary jest wygodny.

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2015-01-01 21:10:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Nie mówię ze jesteś głupi albo prymitywny. Tobie tak skutecznie coś
    >wdrukowano że inny być nie możesz.

    Co to znaczy wdrukować? Ja rozumiem gdybys powiedział ze zostałem wychowany
    na katolika wobec tego nim jestem niezależnie od faktów.
    Ale ja mogę z tobą racjonalnie i logicznie dyskutowac o mojej wierze, nie
    jak fanatyk - tylko jak racjonalista. Czy logike można wdrukować wbrew
    faktom? Nie sądzę....

    >Ważne żebyś swoich poglądów na siłę nie przekazywał innym, zwłaszcza
    >najbliższym.

    Wybacz ale to idiotyzm jakis. To przekazywanie nazywa sie wychowaniem ,
    ukształtowaniem o początku nowego człowieka - i mam, każdy chyba ma,
    nadzieję przekazać jak najwięcej wiedzy, która mu życiu będzie potrzebna. Co
    miałbym mu odpuścić - tylko wiarę? Kulturę? Może tożsamość płciową tez jak
    to proponują idiotgendery?

    >Za 15-20 lat nie wierzących będzie więcej niż połowa Polaków.

    Wtedy przegłosujecie zdjęcie krzyży...

    b.

  • 86. Data: 2015-01-01 21:13:24
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 20:42:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > zawilym tokiem myslenia dochodzisz do radykalnych tez serwujac sobie
    > tylko interpretowalna forme tolerancji? Czyzby przeszkadzaly Ci inne

    Tobie nie przeszkadza Islam? Bo mnie przeszkadza. Poza mną przeszkadza kilkuset
    milionom Europejczyków. Niektórzy z nich wręcz doświadczyli " dobroci" jaka płynie z
    tej religii. Jak Ci nie przeszkadza to również nie będzie Ci przeszkadzało jak w
    jakimś ataku terrorystycznym zginie ktoś Ci bardzo bliski. Na razie na zadupiu jakim
    jest Polska jest spokój od zamachów. Ale i tutaj jakiś będzie.

  • 87. Data: 2015-01-01 21:26:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 21:13, k...@g...com pisze:

> [...]
    jest Polska jest spokój od zamachów. Ale i tutaj jakiś będzie.

    Fundamentalnie tego nie da sie porownac, wiec jak dla mnie nie ma o czym
    dyskutowac.

    Pozdro.. TK

  • 88. Data: 2015-01-01 21:32:52
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 21:10:58 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > miałbym mu odpuścić - tylko wiarę? Kulturę? Może tożsamość płciową tez jak

    Pozwolisz że spytam jaką to potrzebną wiedzę można przekazać przez religię? Masz
    rację że jak będzie większość niewierzących to będzie można zdejmować krzyże. Ale czy
    ateiści to zrobią? Mogą nie zrobić przez szacunek dla mniejszości. Mniejszość to będą
    ludzie starzy, na dodatek ich dziadkowie, babcie. Jaki normalny człowiek miałby cel
    żeby dołować starego człowieka. Nie zdjęte kiedyś i tak same spadną. Mnie krzyże nie
    przeszkadzają. Umarła niedawno moja matka. Nie miała żadnego wpływu na to jaki będzie
    miała pogrzeb. Miała z księdzem i całą kościelną oprawą. Przykład z drugiej strony.
    Zakonnice ochrzciły wietnamskie dziecko. Jak się znaleźli jego prawni opiekunowie to
    się okazało że to jacyś buddyści są. Zakonnice jako argument podawały że przecież jak
    by nie ochrzciły to by zwierzątko było a nie człowiek. Pytasz co to znaczy wdrukować.
    Kłamstwo powtarzane wiele razy staje się prawdą. To jest właśnie wdrukowanie. Różne
    rzeczy można wdrukować. Można obiecankę nieśmiertelności. Można miłość i oddanie
    Stalinowi albo Hitlerowi, można wiarę w UFO albo że nie jedzenie mięsa jest ok.

  • 89. Data: 2015-01-01 21:34:11
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 21:26:10 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    jest Polska jest spokój od zamachów. Ale i tutaj jakiś będzie.

    > Fundamentalnie tego nie da sie porownac, wiec jak dla mnie nie ma o czym

    czego nie da się porównać. Że niby Islamu z religią katolicką?

  • 90. Data: 2015-01-01 21:37:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 21:34, k...@g...com pisze:

> [...]
    jest Polska jest spokój od zamachów. Ale i tutaj jakiś będzie.

    > czego nie da się porównać. Że niby Islamu z religią katolicką?

    A no.

    Pozdro.. TK