  • 11. Data: 2011-11-21 07:59:17
    Temat: Re: Ocieplanie od wewnątrz (drugi wątek)
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "janusz_kk1" napisał w wiadomości grup

    > pomieszczeniach nad garażem nie jest zimniejsza od podłóg w innych
    > sypialniach
    >To że ty jej nie czujesz to nie znaczy że jej nie ma, bo jest.

    Perwnie jest trochę zimniejsza. Ale nie na tyle abym to odczuwał. A jak nie
    odczuwam chłodu to jest ok.

    >Zimny strop wychładza ściany na dole. Jakbyś miał pirometr to byś sobie
    >mógł
    >zmierzyć temp ścian nad podłogą w tej łazience nad garażem i winnej nad
    >ogrzewanym
    >pomieszczeniem, zapewniam cię że przy 0st na zewn róznicę będziesz miał
    >3-5st.

    Pewnie tak. Ale skoro odczuwalnie jest ok to nie widzę sensu latania z
    pirometrem dla samej sztuki. to tak jak ci którzy gładzie sprawdzają
    halogenem 1000W. Jakies minimalne niedokładności wtedy pewnie wykryją i moga
    dzięki temu zamienić kasę na paragon;)). Ale w normalnie użytkowanym pokoju
    taki halogen nie świeci i tych ew. niedoskonałości gładzi nikt gołym okiem
    nie wychłodzi. A co do podłogi nad garażem- martwiłbym sie gdyby to ciepło
    gdzies uciekało. Ale ono ogrzewa garaż. więc się przydaje;))

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 12. Data: 2011-11-21 12:49:11
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > Niedawno była mowa o ocieplaniu od wewnątrz ściany.
    > Kilka osób chwaliło się ocieplaniem sufitu garażu (jak mniemam nieogrzewanego).

    ja skonczylem w tym tygodniu ocieplac strop w nieogrzewanej piwnicy i tak na
    marginesie
    zostaly mi 2 worki kleju Bolix ZW do wełny. Mogę je odsprzedać w dobrej cenie :)

    Tomek

  • 13. Data: 2011-11-21 17:30:02
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-11-2011 o 08:59:17 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Perwnie jest trochę zimniejsza. Ale nie na tyle abym to odczuwał. A jak
    > nie odczuwam chłodu to jest ok.
    Różne są granice odczuwania, ja akurat nie lubię jak mi ciągnie po nogach
    i szczęśliwy jestem że mam wszędzie podłogówkę. A z ocipleniem to jest tak
    że zawsze na tych mostkachsą straty, może nie odczuwalne dla nas ale
    ciepło tam cieknie,
    jak tylko można to docieplić to czemu tego nie zrobić?

    > Pewnie tak. Ale skoro odczuwalnie jest ok to nie widzę sensu latania z
    > pirometrem dla samej sztuki.
    Pirometr to jest tylko miernik, pokazuje albo lepiej obrazuje tylko skalę
    zjawiska, pewnie że nie należy przesadzać, ale trzeba się starać aby takich
    miejsc było jak najmniej.

> [...]
    > nie wychłodzi. A co do podłogi nad garażem- martwiłbym sie gdyby to
    > ciepło gdzies uciekało. Ale ono ogrzewa garaż. więc się przydaje;))
    No dobrze że dałeś smaila bo już myślałem że tak myślisz :)
    Owszem garaż można grzać, tylko po co? oprócz strat to autom też to
    szkodzi.

    --
    Pozdr
    JanuszK