  • 1. Data: 2009-10-01 09:20:14
    Temat: Ocieplenie okna dachowego.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Wie ktos moze jak ocieplic okno dachowe przed ulozeniem foli?
    Dach mam deskowany, okna Roto z jakas wystajaca folia do srodka. Folia
    pewnie powinna laczyc sie z folia przyklejona do stelarza, ale to nie ten
    etap. i zastanawiam sie jak uszczelnic okno na zime bo wieje stamtad jak
    cholera, pod blacha "ciagnie" jak kominem do srodka. Czy opiankowanie tego
    naokolo bedzie dobrym sposobem, czy jakos jeszcze inaczej? Etap welnowania
    pozniej, na razie poczatek. Co z tym sie robi prawidlowo? Nigdzie w sieci
    nie ma instrukcji jak to zrobic niestety.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-10-01 09:59:31
    Temat: Re: Ocieplenie okna dachowego.
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    > pozniej, na razie poczatek. Co z tym sie robi prawidlowo? Nigdzie w sieci
    > nie ma instrukcji jak to zrobic niestety.

    Ja opiankowałem. Coż można wymyślić innego. Upychanie w te szczeliny
    jakiejs welny nie ma sensu.

    pozdro

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-10-01 14:30:30
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Ja opiankowałem. Coż można wymyślić innego. Upychanie w te szczeliny
    > jakiejs welny nie ma sensu.
    >
    > pozdro

    Nie jestem specjalistą, ale jeżeli ta pianka chwyci wilgoć od zewnątrz to
    przestanie ocieplać. Ja bym uszczelnił cienkim styropianem, a jeśli już
    piankować to od zewnątrz nakleiłbym na piankę folię
    wysokoparoprzepuszczalną.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-10-01 18:31:29
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przestanie ocieplać. Ja bym uszczelnił cienkim styropianem, a jeśli już
    > piankować to od zewnątrz nakleiłbym na piankę folię

    A czemu niby pianka mialaby chwycic wilgoć?
    Mało prawdopodobne raczej.

    Kris

  • 5. Data: 2009-10-01 18:44:34
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > A czemu niby pianka mialaby chwycic wilgoć?
    > Mało prawdopodobne raczej.

    Piana podobno nasiaka, ta odcieta w kazdym razie. Nieodcieta pewnie tez, ale
    mniej.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-11-04 12:20:40
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > poczatek. Co z tym sie robi prawidlowo? Nigdzie w sieci nie ma instrukcji jak

    Okno wokół ma kołnierz. Wszystko upychać szczelnie scinkami wełny tak aby cała
    rama okna była wokół ocieplona maksymalnie. Konstrukcja i prawidłowy montaz
    kołnierza nie maja prawa przepuszczać wody więc o wełnę się nie martw.
    Nie stosuj produktów palnych np. pianek pianka jest łatwopalna i pali się bardzo
    mocno a kołnierz w lecie na słońcu przecież nagrzewa się znacznie. Po co ci
    dodatkowe kłopoty. Po drugie pianka nie osłonięta z czasem chyba zanika a wełna
    nie.

    Marek