  • Data: 2010-03-04 20:27:30
    Temat: Oczyszczenie ceglanego kominka
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wewnątrz domu znajduje się ceglany kominek. Składa się on częściowo z
    terakoty i gołych cegieł. Przypuszczam, że kiedyś pełniły one także
    funkcje ozdobne, jednakże teraz w niektórych miejscach są strasznie brudne.
    Znacie jakiś sposób na oczyszczenie tych cegieł? Ktoś mi doradził
    szczotkę miedzianą, ale nie jestem przekonany do tego. W ogóle polecacie
    czyszczenie mechaniczne czy chemiczne? Piaskowanie w środku mieszkania
    raczej nie wchodzi w rachubę :/
    Aha, kominek jest brudny z zewnątrz, od dotykania go, siadania na jego
    podmurówce itp, w środku kominek ma metalowy wkład i jest on w porządku.
    Będę wdzięczny za jakieś sugestie dotyczące wyczyszczenie cegieł.

    --
    Grzegorz Janoszka