  • 251. Data: 2016-08-25 16:15:14
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 15:42:39 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Nie mam więcej pytań.
    Tak myślałem

  • 252. Data: 2016-08-25 17:10:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie jest jakas oficjalna rzadowa strona tylko kts sobie strone zalozyl. Ktos inny
    zalozy strone ze to banki tracily. Nie mozna powolywac sie na jakies niedopuszczalne
    zapisy jesli wczesniej sie umowe podpisalo. Niedopuszczalne zapisy powinny byc
    zgloszone do organow scigania przed podpisaniem umowy. Czy w umowch byly zapisy ze
    bank moze sam ustalac kursy walut? Frankowicze dym zaczeli robic jak frank zdrozal.
    Przed zdrozeniem jakos im te niedopuszczalne zapisy nie przeszkadzaly.

  • 253. Data: 2016-08-25 17:23:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 17:10:27 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    powinny byc zgloszone do organow scigania przed podpisaniem umowy.

    Można i po podpisaniu. Niech sąd rozstrzygnie.

  • 254. Data: 2016-08-25 17:29:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Nie mam więcej pytań.
    To może chociaż zacytuj moją wypowiedż którą niby wyciełem?

  • 255. Data: 2016-08-25 19:00:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 17:23:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Można i po podpisaniu. Niech sąd rozstrzygnie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/UOKiK-wydal-istotny-
    poglad-w-sprawie-frankowcow-7474703.html?utm_source=
    facebook.com&utm_medium=sm&utm_campaign=socialfb

    Skrocony: http://tinyurl.com/jeplbls

    Tylko przeczytaj dokladnie :-) Po rozeznaniu calej umowy - uokik przyczepil
    sie jedynie niejasnych zasad zmiany oprocentowania. Czyli rzeczy zupelnie
    nie zwiazanej z tym, czy kredyt jest walutowy, czy "pseudo-walutowy".

    Czyli, ze cala reszta postanowien umowy byla poprawna. Ci frankowicze
    pewnie sprawe wygraja ale jak widac - zupelnie z innych powodow przeciwko
    ktorym protestuja wszyscy frankowicze (hur dur chf poszedl w gore, pomocy:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 256. Data: 2016-08-25 19:13:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 19:00:06 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > ktorym protestuja wszyscy frankowicze (hur dur chf poszedl w gore, pomocy:)

    Jedyna słuszna droga na banksterów- po kolei przed sądem udowadniać że
    konkretnezapisy/klauzule w zagmatwanych umowach z bankami są niezgodne z prawem.
    Żadna ustawa ani pomoc prezydenta tylko droga sądowa.
    No chyba że wyjdzie że wszystkie umowy "denominowane" są niezgodne to wtedy zamiast
    kilkuset tysięcy spraw w sądzie jedną ustawą można by to wyprostować,
    Ale u nas w sądach nie ma precedensów więc ew pozwy zbiorowe czu indywidualne.
    Moim zdaniem banki bez winy nie są i wkrótce zapłącą za swoją pazerność

  • 257. Data: 2016-08-25 19:17:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 19:13:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Moim zdaniem banki bez winy nie są i wkrótce zapłącą za swoją pazerność

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Frankowcy-wygrywaja-
    w-sadach-7474540.html

    Powoli małymi kroczkami

  • 258. Data: 2016-08-25 20:27:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wina bankow polega na tym ze chcialy zarobic. Na dodatek uczciwie. Stworzyly umowy
    i nie zmuszaly nikogo do ich podpisywania. Jesli ludzie by wykazali ze zostali
    zmuszeni do podpisywania umow to sytuacja byla by inna. Na dodatek kazda umowe
    kredytobiorca moze zerwac. Oddaje co ma wedlug umowy jaka podpisal do oddania i
    sprawa sie konczy. Zaden bank nie gwarantowal stalego niskiego kursu franka. Wrecz
    przeciwnie informowal ze w razie zmiany jego kursu rata bedzie sie zmieniala. Raty
    zdrozaly ale w czasie kiedy sa te kredyty na rynku jakies wskazniki dotyczace
    wynagrodzen tez rosly. Zdaje sobie sprawe ze oddawanie pozyczonych pieniedzy
    przyjemne nie jest. Ale jak ktos zaryzykowal ze moze wiecej zaplacic ze wzgledow
    niezaleznych od niego i banku to powinien siedziec cicho i placic. Jak by frank
    stanial to by sie nie burzyl tylko bylby mniej wkurwiony ze musi oddac. Niech sie
    frankowicze ciesza ze od bankow pozyczali a nie od mafi. W razie klopotow ze splata z
    mafi przychodzi dwoch gosci i w czasie pierwszego spotkania prosza o zwrot a jak nie
    dostana w wyznaczonym terminie to za drgim razem lamia reke. Banki sa instytucjami
    zaufania publicznego miedzy innymi dlatego ze nie przysylaja fizykoterapeuty.

  • 259. Data: 2016-08-25 20:43:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 20:27:52 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wina bankow polega na tym ze chcialy zarobic. Na dodatek uczciwie.
    No nie zawsze uczciwie. Mbank już w sądach przegrywa, inne kwestia czasu wg mnie.
    >Niech sie frankowicze ciesza ze od bankow pozyczali a nie od mafi.
    A no własnie o tym piszę. Poszedł jeden z drugim nie do mafi a do banku dlatego aby
    go nie oszukano.
    > Banki sa instytucjami zaufania publicznego miedzy innymi dlatego ze nie >przysylaja
    fizykoterapeuty.
    Są tez nadzorowane przez organa państwowe, mają pewne przywileje i obowiązki też
    W przypadku kredytów denominowanych coś zawiodło

  • 260. Data: 2016-08-25 22:04:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ludzie zawiedli. Tak jak innym pizda oczy zachodza tak glupcom od kredytow pieniedzmi
    oczy zaszly. Inna sprawa ze dali sie na wlasne zyczenie wpwuscic w maliny. A jak sie
    dali? Uwierzyli tym co rzadzili ze jak beda mieli wlasne mieszkanie albo dom to beda
    zawsze piekni, mlodzi i bogaci. Panstwo wiecej na tym zyskalo. Pozbylo sie mola pod
    tytulem " do obowiazkow panstwa nalezy zabezpieczenie w mieszkania obywateli". Ktos
    napisal ze w nkemczech ok 15% ludzi mieszka we wlasnych nieruchomosciach. I tak mniej
    wiecej bedzie w bardzo duzych miastach czy jakis centrach przemyslowych bo tylko one
    sie licza. Ktos poprawil ze ponad 40%. Zgodny chlopak jestem niech bedzie 50%.
    Niemcy, Anglia, Francja itp 50%. Polska 70%, Rumunia 95%, jakies poradzieckie panstwo
    utwotrzone z bylej republiki prawie 100%. W Niemczech, Francji itd calkiem dobrze sie
    zyje, u nas jako tako. W Rumuni gorzej niz u nas a w tym poradzieckim panstwie tak
    zle ze nawet jego nazwy nie pamietam a program w tv byl ze dwa miesiace temu.
    Zaleznosc jest widoczna. Im wiecej prywatnych nieruchomosci tym biedniejsze panstwa i
    spoleczenstwa. Wytlumaczenie jest proste. Domy i mieszkania drogie i przemysl lekki
    nie ma dla kogo robic bo wszystkie rezerwy ludzi ida na kupno lub splate kredytow.
    Dzisiaj przemysl lekki i motoryzacyjny sa motorem napedowym gospodarek a nie
    inwestowanie w cegly i beton.