    From: "@" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.rec.dom
    Subject: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Date: Thu, 26 Feb 2015 21:01:06 +0100

    news:54ef4a32$0$2175$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bierzesz, bo widzisz w tym złą intencję lekarza/systemu.

    > Jeżeli u dziecka wystąpiły _jakiekolwiek_ niepokojące objawy poszczepienne
    > (to przecież nie musi być aż padaczka!), to dlaczego miałby ryzykować? I
    > to wszystko jedno, czy bardziej mu w tym momencie chodzi o swoją
    > reputację, czy Twoje dziecko.
    > Chyba że na tym szczepieniu Ci tak bardzo zależy...
    >
    > Ewa

    Ech.. wyjasnie moze od poczatku do konca.
    U mojego dziecka nigdy nie wystapily zadne niepokojace objawy poszczepienne.
    Moje dziecko w wieku ok. 7 miesiecy zaczelo wykonywac dziwny ruch raczka -
    mialo taki "tik" przyginania raczki do szyi lub glowy z rownoczesnym
    grymasem na twarzy. Bawilo sie, czyms bylo bardzo zaabsorbowane, po czym
    nagle "mach" lapka w gore, skrzywienie, ewentualnie krotki za to glosny
    wyraz niezadowolenia w postaci skrzekliwej i.. powrot do zabawy.
    Z tym objawem pediatra wyslal nas do szpitala, "bo to moze byc cos
    neurologicznego" (dziecko neurologicznie do tamtej pory badane - zdrowe). W
    szpitalu, po wywiadzie ze mna i pokazaniu lekarzom jak wyglada ten "tik"
    (mialam kilka nagranych filmow na aparacie foto) zapadla natychmiastowa
    decyzja o blokadzie szczepien. Bo byc moze to padaczka poszczepienna. Dla
    neurologow na tym oddziale, na ktorym bylam - chleb powszedni.

    Dalszych perypetii nie bede opisywac, bo nie ma to najmniejszego sensu.
    Grunt, ze przyczyna tych "padaczkowych" zachowan mojego dziecka okazal sie
    byc tzw. zespol Sandifera, tj. efekt refluksu przelykowo-zoladkowego,
    objawiajacy sie u dzieci przykurczami (swiadomymi) ramion, rak, czy nawet
    glowy do ramienia, jako odruchowe odreagownie bolu spowodowanego kwasna
    trescia zoladka, przedostajaca sie do przelyku. Po podaniu lekow
    zobojetniajacych kwas zoladkowy "padaczka" ustapila.

    @

    ---
    Avast.