  • 41. Data: 2014-11-09 16:33:40
    Temat: Re: Okapy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 9 Nov 2014 15:27:23 +0000 (UTC), masti

    > bigos :)

    Sugerujesz, że lubi sobie pryknąć przy tym? :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2014-11-09 16:34:45
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 16:11:53 UTC+1 użytkownik Kadar napisał:

    > To znaczy, ze nie masz pojecia o gotowaniu albo jadasz tylko potrawy tzw proste i
    szybkie.

    > Kadar

    A Ty codziennie jesz potrawy które przygotowuje się kilka godzin? Nikt tak nie je bo
    nie ma takiej potrzeby. Poza tym gotowanie potraw które długo się gotują nie wymaga
    więcej zachodu przy gotowaniu niż przyrządzenie budyniu. Gotuje się samo. Wymyślili
    taką metodę gotowania co trwa kilka kilkanaście godzin. Gotowanie niskotemperaturowe
    się to nazywa. Zrobili elektryczny garnek z regulatorem temperatury. Ustawia się np
    80 stopni dla zupy pomidorowej, pakuje składniki dolewa wody i zapomina o gotowaniu
    do następnego dnia.

  • 43. Data: 2014-11-09 16:35:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 9 Nov 2014 16:30:11 +0100, Maciek

    > Rosol.
    > Golabki.
    > Bigos.
    > Pieczen.

    Codziennie? Na bogato. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2014-11-09 16:49:56
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 16:35:10 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 9 Nov 2014 16:30:11 +0100, Maciek

    > Codziennie? Na bogato. :P
    >
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Ja dzisiaj makron krewetki. Gotowanie makaronu z 10 minut, w tym czasie obsmażenie
    krewetek. Więcej czasu trwało przygotowanie składników żeby jadalne było. Czy przez
    to że niedzielny obiad został ugotowany w 10 minut jakiś gorszy jestem. Z rozbiegu
    zrobiłem na jutro i pojutrze 4 kotlety schabowe. Ziemniaki zostaną do ugotowania,
    jakieś 15 minut. W międzyczasie kotlety w mikrofalówce podgrzeję. Jutro surówkę będę
    dłużej robił niż gotował.

  • 45. Data: 2014-11-09 17:26:27
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-09 16:05, Piotrek pisze:

    > A proszę bardzo.
    >
    > Dla GZ-50 ogrzanie 150m3 od -15 do +20 przy założeniu ceny gazu 1.35
    Gdzie ty masz gaz w takiej cenie?
    Ja będąc w taryfie W3 średnio płacę za gaz rocznie 2,36zł/m3 za zeszły rok.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 46. Data: 2014-11-09 18:27:29
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 13:25:14 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 9 Nov 2014 03:14:54 -0800 (PST), slavo65

    > Ile kosztuje filtr i ile czasu faktycznie działa?

    Na rynku są różne filtry i różnie działają. Większość dostępnych na rynku nie ma w
    ogóle szans na działanie, bo stosunek ilości pchanego przez nie powietrza, do
    powierzchni/ilości węgla aktywnego nie daje szans, aby ten węgiel zadziałał. Często
    ten węgiel w filtrach jest już na starcie zapychany niewyłapanym wcześniej tłuszczem
    i już z tego powodu przestaje cokolwiek filtrować.
    Te które ja mam w ofercie kosztują netto od 125 EUR i działają od roku do dwóch lat.
    Działają skutecznie, bo w nich stosunek pchanego powietrza do ilości węgla jest
    odwrotny, niż u konkurencji.

  • 47. Data: 2014-11-09 18:29:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Nov 2014 16:35:08 +0100, Myjk napisał(a):

    > Codziennie? Na bogato. :P

    Rosol codziennie to jest jakas rozrzutnosc?
    A nalesniki? Jak sie smazy dla 5 osob, to wychodzi ze 20-25. A potem
    podgrzewanie z naadzieniem. To spokojnie trwa ponad godzine.

    Nie wszyscy zywia sie kanapkami z marketu podgrzewanymi w mikrofali.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 48. Data: 2014-11-09 18:33:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    Sam Sobie zaprzeczasz:-)

  • 49. Data: 2014-11-09 18:56:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 9 Nov 2014 09:27:29 -0800 (PST), slavo65

    > Te które ja mam w ofercie kosztują netto od 125 EUR

    Poczekaj, niech ja to przeliczę, bo chcę uwierzyć że śnię.
    500 zł za FILTR? Ile tego węgla tam jest?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 50. Data: 2014-11-09 19:07:38
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 18:56:16 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 9 Nov 2014 09:27:29 -0800 (PST), slavo65

    > Poczekaj, niech ja to przeliczę, bo chcę uwierzyć że śnię.
    > 500 zł za FILTR? Ile tego węgla tam jest?

> [...]
    jest w nim 10000 razy za mało w stosunku do obietnicy działania.