  • 11. Data: 2010-05-07 18:36:37
    Temat: Re: Okna PCV
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    news:hs1jk1$dt9$1@news.onet.pl...
    > Dokładnie tak. Zamykaja sie otwieraja, nie ma problemów z okuciami,
    > niepotrzebna byla żadna regulacja. nie przemarzają, nie wieje, generalnie
    > ok. producent nie żaden garazowy wiec raczej fuszerki nie odwala.
    > W mieszkaniu mam juz chyba 7 lat w domu ponad dwa lata.
    > No i cene mieli rownież konkurencyjną,
    >
    > A czego jeszcze wymagałbys od okien? Napisz co jeszcze masz za wymagania.
    > Komuś tu kiedys przeszkadzalo np logo producenta na klamce- Drutex nie ma
    > loga na klamce.

    Jakieś 8 lat temu robiąc 2 poziomowe poddasze, w którym właśnie mieszkam
    zamówiłem na dolny poziom okna PCV.
    Kupiłem u lokalnego producenta okna w profilu VEKA.
    Zwykłe 3 komorowe, szyby 1,1, białe.
    Niektóre dosyć duże szklenia jednoskrzydłowe, także ciężkie.
    I tak jak u Ciebie. Od nowości nie regulowane i NIC z rzeczy przez Ciebie
    wymienionych się z nimi nie dzieje.
    Kupiłem je bo miałem wtedy niewielki budżet ogólnie i te akurat były
    najtańsze.

    Odnoszę takie wrażenie, że najważniejszymi czynnikami decydującymi o jakości
    okien jest jakość ich poskładania przez producenta i fachowość ekipy je
    poźniej montującej.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2010-05-07 21:48:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Odnoszę takie wrażenie, że najważniejszymi czynnikami decydującymi o
    > jakości
    > okien jest jakość ich poskładania przez producenta i fachowość ekipy je
    > poźniej montującej.

    Dokładnie tak
    Ale markietingowcy wmowili ze niezbedne jest teraz min7 komór i ciepła ramka
    oraz okucia antywlamaniowe;))

    Kris

  • 13. Data: 2010-05-08 08:03:23
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Kris pisze:

    > Dokładnie tak
    > Ale markietingowcy wmowili ze niezbedne jest teraz min7 komór i ciepła
    > ramka oraz okucia antywlamaniowe;))

    Marketing to raczej zaraza, na którą trzeba uważać, kiedy jest się
    klientem, a strasznie pomocna sprawa jak jest się biznesmenem :-) -
    ostry konflikt interesów...

    Ja jestem na etapie zamawiania okien i...

    Powiem Wam, że przy zamawianiu takich rzeczy trzeba wykazać się nie lada
    asertywnością :-))).

    Mnie na przykład usiłowano przekonać, że lepiej założyć okna barwione -
    choćby z jednej strony :-), a mnie podobają się... właśnie białe !!! i
    nie dlatego, że chcę zrobić na przekór wszystkim, chociaż może i to
    trochę, ale mam ku temu własne powody.

    Sprzedawca okien kilkakrotnie wracał do tematu z wstawką, że barwione
    chociaż jednostronnie on bardzo poleca. No fajnie, tylko, że barwione
    jednostronnie są o 15 proc droższe, a dwustronnie o 30 proc droższe. I
    miałbym barwione - które zresztą nie są dla mnie jakoś atrakcyjniejsze
    od białych - a zapłaciłbym za nie o kilka tys więcej.

    Trzeba być upartym, bo jak nie, to wcisną Ci to czego tak na prawdę nie
    chcesz i jeszcze dodatkowo wydoją :-))).

    pozdr.
    robercik-us

  • 14. Data: 2010-05-08 08:26:49
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-05-08 10:03, robercik-us pisze:

> [...]
    > miałbym barwione - które zresztą nie są dla mnie jakoś atrakcyjniejsze
    > od białych - a zapłaciłbym za nie o kilka tys więcej.

    Jak ja kiedyś wymieniałem okna też nie chciałem okien barwionych, teraz
    po kilku latach użytkowania okien białych zdecydowanie wziąłbym okna
    barwione i to nie barwione jednostronnie ale całe. Czemu? Powód jest
    bardzo prosty na tych oknach nie jest widać kurzu, brudu i mimo wszystko
    białe pod wpływem słońca zmieniają kolor i z biegiem czasu ten biały nie
    jest już taki jak kiedyś - a może po prostu nie można ich domyć. Kiedyś
    czynnikiem który zadecydował o tym, że wziąłem białe była też cena 30%
    zostało w kieszeni (dobre kilka tysiączków) i do tego ponieważ mam
    rolety wewnętrzne, wtedy do kolorowych okien jedynym kolorem kaset z
    roletą by biały lub czarny a ja chciałem okna w kolorze - dębu.... Teraz
    kolory kaset są takie same jak okien wiec ten problem zniknął a cena no
    cóż za wygodę (tzn. estetykę) się płaci.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 15. Data: 2010-05-08 15:37:25
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości

    > Jak ja kiedyś wymieniałem okna też nie chciałem okien barwionych, teraz po
    > kilku latach użytkowania okien białych zdecydowanie wziąłbym okna barwione i
    > to nie barwione jednostronnie ale całe. Czemu? Powód jest

    to bys znowu zalowal, bo barwione cale zaciemniaja pokoj.
    mi sie podoba kolor 1stronny, dodatkowy tysiac jeszcze do przelkniecia.

    --
    pozdr Z.