  • 11. Data: 2011-07-01 01:49:32
    Temat: Re: Okna PCV - ważniejszy profil czy firma?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> wrote in message
    news:iufi66$fj0$1@news.onet.pl...

    > Uczeni radzieccy widzieli przypadki kija od miotły
    > zamiast wkładek usztywniających wewnątrz profilu..

    Mnie tak chcieli oszukać ale rozpiłowałem jedno okno flexem. Zobaczyłem, że
    plastik jest dziwnie pouginany na długości 15cm o obie strony od każdego
    wkręta, taj jakby było pusto albo profil za mały. Pokazywałem te zdjęcia
    wielokrotnie. Wkładki były o centymetr za małe i wkręcająć wkręty dociągało
    do stali poza naturalny kształt plastiku.
    Paszoł won z tym.
    Byłem później w fabryce sprawdzać co mi montują.

  • 12. Data: 2011-07-01 01:58:28
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    No to patrzcie http://imageshack.us/g/835/img2660w.jpg/

    bydlaki i tyle...

  • 13. Data: 2011-07-01 02:07:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    Tu sobie poszukać swojego profilu okiennego i iść na inspekcję do zakładu
    jak będą robić nasze okna czy dają właściwe elementy.

    http://oknotest.pl/1/aprobaty_techniczne/aprobaty_te
    chniczne_itb.php

    W aprobatach jest wszystko napisane jakie wkładki do jakich ciężarów szyb.
    One muszą byc dopasowane do plastiku, a nie tak tylko wsadzone.
    Może podpisać umowę z firmą nie za dużą bo przynajmniej da sie pojechać na
    inspekcję. I wpisać do umowy warunki techniczne.
    Szczególnie co ma się w oknach znajdować.
    nawet taka głupia rzecz jak źle dobrane bumpery szprosów - te takie
    silikonki przeciwwibracyjne i już okna was doprowadzą do szału. Szprosy będą
    wibrować.
    To jest cała szkoła i tym bydlakom nie można wierzyć na słowo.

    trzeba się umówić i w dzień jak będą docinać i zgrzewać trzeba tam byc i
    dopilnowac.

  • 14. Data: 2011-07-01 02:11:53
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dokładnie tak. Trzeba kupić jedno małe okno więcej i pociąć.

    > strasznie życiowa rada :-)))) Bo nawiercić ramy od strony wzmocnienia
    > stalowego nie można?

    Ja to zobaczę na oko czy profile są dopasowane. W słoneczny dzień w południe
    trzeba zerknąć na skrzydła czy nie mają wciągniętych wkrętów. Widać od razu,
    że płaszczyzna jest naciągnięta i inaczej załamuje światło.
    Trochę mnie to kosztowało nerwów.

  • 15. Data: 2011-07-01 07:02:45
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.06.2011 17:59, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

    > Uczeni radzieccy widzieli przypadki kija od miotły
    > zamiast wkładek usztywniających wewnątrz profilu..

    Moj producent stosuje wzmocnienia o symbolu 9125 1,5 gr.
    Mowi Wam to cos? DObre to czy za slabe?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 16. Data: 2011-07-01 07:18:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > Moj producent stosuje wzmocnienia o symbolu 9125 1,5 gr.
    > Mowi Wam to cos? DObre to czy za slabe?

    Najważniejsze aby kształtem było dopasowane do profila.

    Krzysiek

  • 17. Data: 2011-07-01 08:13:54
    Od: hk <b...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 03:58, kiki pisze:
    > No to patrzcie http://imageshack.us/g/835/img2660w.jpg/
    >
    > bydlaki i tyle...
    A co to były za okna/profile?

  • 18. Data: 2011-07-01 11:32:07
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "hk" <b...@m...pl> wrote in message

    > A co to były za okna/profile?

    Thyssen czy jakoś tak
    Dałem linka do aprobat technicznych.
    http://oknotest.pl/1/aprobaty_techniczne/aprobaty_te
    chniczne_itb.php

    Poszukać swojego typu okien i sprawdzić co w nich powinno siedzieć.
    Gwarantuję wam, że wielu daje "zamienniki" takie jak u mnie. Po dokręceniu
    wkrętów od razy skrzydło sie krzywi.

  • 19. Data: 2011-07-01 11:35:23
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "hk" <b...@m...pl> wrote in message

    > A co to były za okna/profile?

    Thyssen Prestige o ile się nie mylę.
    Powiedziałem wykonawcy tak, że rozpiłuję jedno okno (nie jakieś
    nadprogramowe) ale jedno normalne i jak będzie dobrze to ja płacę za
    kolejne, a jak nie to na jego koszt. Okna mi sie opóźniły o 3 miesiące.

  • 20. Data: 2011-07-04 05:50:09
    Od: hk <h...@k...pl>

    W dniu 2011-07-01 04:07, kiki pisze:
> [...]
    > na inspekcję. I wpisać do umowy warunki techniczne.
    > Szczególnie co ma się w oknach znajdować.

    Dopiero dzisiaj mam neta - przepraszam że odgrzebuję
    Ale w niektórych tych aprobatach widzę ważność do końca 2010 - one są
    już nieaktualne i omijać je czy po prostu na stronę nie wrzucono nowych?
    Wiem, zapytać sprzedawcy, ale może ktoś już powie?

    Druga rzecz - żona chce brązowe, najlepiej dwustronnie. Byłem przekonany
    że profil jest z masy innego koloru niż biały. A w tych aprobatach są
    opisy "okleina" - znaczy na PVC coś naklejają - czy to nie odłazi?
    Kupowaliście kolor? Jak był wykonany?

    Trzecia rzecz - tam widzę (w opisach tych profilach co dostaliśmy
    oferty) wszędzie klasę B - znaczy za grube to nie jest. Czy Wy
    szukaliście grubych profili A?

    I ostatnie - na dwóch ofertach (robione programem? wink haus) mam
    wpisane U. Każde okno inne, rozumiem, że to współczynniki okien jako
    całości (że niby szyba 1,0 i U okna zależy od rozmiaru i stosunku
    powierzchni szyba:profil). I na tych dwóch ofertach różnych firm okno
    piwniczne 90x60cm ma U=1,59 za 259zł netto (Veka swingline) i 1,29 za
    213zł (Veka perfectline) - czy to że droższy i zimniejszy dyskwalifikuje
    ten pierwszy profil?