  • 21. Data: 2011-07-04 13:01:03
    Temat: Re: Okna PCV - ważniejszy profil czy firma?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "hk" <h...@k...pl> wrote in message news:iurkak$1ef8$1@bgp.inds.pl...

    > Dopiero dzisiaj mam neta - przepraszam że odgrzebuję
    > Ale w niektórych tych aprobatach widzę ważność do końca 2010 - one są już
    > nieaktualne i omijać je czy po prostu na stronę nie wrzucono nowych? Wiem,
    > zapytać sprzedawcy, ale może ktoś już powie?

    One są aktualne pod względem tego co powinno w profilach siedzieć.
    Nowych pewnie nikt nie robił.
    Wystarczą ci żeby dopilnować. Musisz wybrać mniejszą firmę produkującą okna
    ale taką, która pozwoli ci dokonać inspekcji w czasie robienia twoich
    konkretnych okien.
    Oni mają dokładne dane kiedy i z jakiego materiału, bo planuje im komputer.
    Najpierw zbierają zamówienia z miesiąca po czym wylicza im ten komputer jak
    ciąć detale aby nie było odpadów z 6 metrowych elementów.

    > Druga rzecz - żona chce brązowe, najlepiej dwustronnie. Byłem przekonany

    Brązowe bedą pochłaniać ciepło i będziesz miał kłopot z ich regulacją w
    lecie. Bedą gąrące.
    Rób okna białe i nie słuchaj żony.