  • 1. Data: 2012-02-02 06:30:10
    Temat: Okna energooszczedne i ich montaż
    Od: ArekM <a...@j...com>

    Witam!

    Rozeznaje temat okien - co/gdzie/jak i za ile ... :)

    Wpadł mi do głowy pomysł montażu okien energooszczednych. O ile roznica
    w cenie samych okien nie jest jakas powalająca, to w ich montażu juz tak.

    Pytanie:
    - czy faktycznie okno energooszczędne (trzy szyby, ciepła ramka, itd )
    trzeba montowac z zastosowaniem "ciepłego montażu", ewentualnie w
    warstwie ocieplenia?

    Bo w takim przypadku roznica wychodzi mi juz taka, ze wole jednak całość
    zrobic w sposób standardowy :) A nie chce wydawac niepotrzebnie
    pieniędzy na okna energooszczedne i skopać całości ich zwykłym montażem.
    Chyba ze zle mi doradzono/zle doczytałem :)

    --
    Pzdr

  • 2. Data: 2012-02-06 12:28:36
    Temat: Re: Okna energooszczedne i ich montaż
    Od: fleczer <f...@g...pl>

    W dniu 2012-02-02 07:30, ArekM pisze:

> [...]
    > niepotrzebnie pieniędzy na okna energooszczedne i skopać całości
    > ich zwykłym montażem. Chyba ze zle mi doradzono/zle doczytałem :)

    Moim zdaniem warto zainwestować, jak dobrze poszukasz to zobaczysz że
    różnice w cenach ciepłego montażu są ogromne.

    Zakupiłem okna 3 szybowe, ciepłą ramkę wynegocjowałem za free, ciepły
    montaż z 75% upustem. Da się..