  • 1. Data: 2012-02-01 20:19:06
    Temat: Uszczelnienie okna dachowego
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    czy moge opianować pianką niskoprężną okno dachowe ?
    Chodzi o przestrzeń wentylacyjną między dachówką a deskowaniem...

    Czy to nie będzie miało wpływu w pozniejszym czasie np. na parowanie okna ?

  • 2. Data: 2012-02-02 08:38:37
    Temat: Re: Uszczelnienie okna dachowego
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > czy moge opianować pianką niskoprężną okno dachowe ?
    > Chodzi o przestrzeń wentylacyjną między dachówką a deskowaniem...

    a co miałoby to na celu?

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2012-02-02 15:45:42
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    > a co miałoby to na celu?

    Na przyszłość w razie pęknięcia gąsiora itp. nie chciał bym żeby woda
    lała sie na wełne jak już bedą regipsy...

    Konkretniej to chodzi tylko o przestrzeń nad oknem....

  • 4. Data: 2012-02-02 16:06:11
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik ark_fx napisał:

    > Na przyszłość w razie pęknięcia gąsiora itp. nie chciał bym żeby woda
    > lała sie na wełne jak już bedą regipsy...
    >
    > Konkretniej to chodzi tylko o przestrzeń nad oknem....

    Nie bardzo rozumiem...
    Czemu niby ma gąsior pęknąć? Ja nic nie pianowałem i jest ok. Nad oknem
    jest taka krateczka - otwierana - i tamtędy leci sobie powietrze pod
    dachówki - u mnie pod deskowanie. Nie mam pojęcia o które miejsce może
    Ci chodzić? :-) I po co Ci to pianowanie?

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2012-02-02 20:27:16
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Na przyszłość w razie pęknięcia gąsiora itp. nie chciał bym żeby woda lała
    > sie na wełne jak już bedą regipsy...
    >
    > Konkretniej to chodzi tylko o przestrzeń nad oknem....

    to popatrz sobie w instrukcje montażu, dowolnego producenta, zauważysz tam,
    że na ramę okna jest wywinięta membrana, papa, czy co tam masz na dachu, to
    wszystko szczelnie i dokładnie zrobione i nawet jak ci się leje pod
    dachówki, to spływa po połaci do rynien, pod ramę nic nie ma prawa się
    dostać...
    piana, to takie odwalenie chały, często stosowane przez "fachowców", po
    kilku sezonach ci skruszeje i szukaj wiatru w polu...
    a najlepiej nie żałuj na wszelkie dodatki w postaci firmowego kołnierza,
    dopasowanej wiatroizolacji, kształtek czy wszelkich elementów montażowych

    pozdrawiam
    s_13