    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Osprzet sanitarny do domu
    Date: Sun, 26 Sep 2010 10:37:09 +0200

    Witam.

    Chciałbym Was spytać o banalną może sprawę, ale jest pewien dylemat :-)))

    Dom już kończę, został biały montaż i zaczyna się problem z doborem
    armatury. Nie jestem gadżeciarzem, ani nie musi u mnie być wszystko
    trendy... wystarczy, że będzie funkcjonalne na tyle, że nie będzie
    sprawiało kłopotu i spełniało swoją funkcję.

    Przeglądam np kible na allegro i jestem zdumiony. Potrzebuję dwóch
    sztuk, a tu... głowa może rozboleć. Bazując na własnych doświadczeniach
    sprzed iluś tam lat, kiedy to w mieszkaniu trzeba było wymienić kibel -
    z kasą było krucho, to kupiło się coś na promocji w obi - teraz widzę,
    że ceny są jeszcze niższe niż wtedy, może z dziesięć lat temu, ale i...
    są też wyższe.

    Muszla klozetowa zwyczajna - kilkadziesiąt złotych, muszła kompakt - od
    jakichś 150 zł, ale zdarzają się i takie za 2500... Ja zakładałem, że
    tak do pięciu stów za kibel - kompakt tyalko wchodzi w grę - to mogę
    dać, ale widzę, że za te pięć stów, może ciut powyżej, to mogę kupić już
    dwa kible :-)... Czym się tu kierować? Zaznaczam, że nie wchodzą w grę
    te zabudowywane w ścianie, ani podwieszane, bo ani mnie, ani mojej żonie
    się one nie podobają.

    Następna sprawa to wanna. Mam dwie łazienki - jedną małą na dole i drógą
    sporoą na górze. Dolną chcę wykończyć jeszcze przed odbiorem i mam
    fachmajstra, co mi to zrobi, natomiast tę na górze chcę tylko wyposażyć
    w najpotrzebniejsze sprzęta - kibel, umywalnka, wanna - wstawić i
    podłączyć.

    No i patrzę na wanny, a tu taka sama masakra jak z kiblami... i znowu
    nie bardzo wiem co zrobić - na pewno wanna za pięć koła odpada, ale za
    dużą wannę narożną koło tysiąca mogę dać - znalazlem taką i znowu nie
    wiem co ona warta:

    http://allegro.pl/wanna-akrylowa-lewa-polimat-170-x-
    110-syfon-obud-i1245287346.html

    To samo jest z kuchniami... ceramiczna, czy indukcyjna?

    No głowa może rozboleć, a ja nie chcę na to wszystko wydawać majątku,
    bo... szkoda mi kasy na gadżety i potrzebuję rozsądnej porady.

    Pomóżcie... :-)

    pozdr
    robercik-us