  • Data: 2012-11-28 11:03:38
    Temat: Oszacowanie kosztow - panele vs deski
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomozcie mi oszacowac koszt wykonania 1 m2 podlogi z paneli i z litej deski
    na legarach.

    Zakladam, ze m2 panela to ok. 40 zl, a m2 deski sosnowej/modrzewiowej moge
    miec za 50 zl.

    Pod deski ida wypoziomowane legary na podkladkach.

    Pod panele musi isc wylewka samopoziomujaca - ile litrow typowo wchodzi na
    plyte (strop gestozebrowy)? Do tego folia i pianka tlumiaca.

    Panel jest wykonczony, deska wmaga szlifowania i lakieru/olejowosku

    Jedno i drugie klade sam.

    Na razie wychodzi mi, ze deska jest w omawianym ukladzie tansza...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio