  • 21. Data: 2009-03-19 22:49:38
    Temat: Re: POMOCY ! Pajaki i inne owady na elewacji
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 22:33:05 +0100, II Artur II napisał(a):

    > Prosze http://www.malawishop.home.pl/artur/od_wykusza.jpg
    > Cale okapy sa tynkowane

    Dziekuje :)

    --
    best regards,
    scream

  • 22. Data: 2009-03-20 08:13:32
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Nie skupiles sie calkowicie ;-) Napisalem ze usunac te pajeczyny i robale
    > to nie sztuka, odkurzacz zbiera wszystko. Co zrobic zeby nie wracaly ?
    > Oczywiscie ze chodzi mi o chemie. Wiem ze sie czyms psika i starcza na pol
    > roku, tylko czym?

    pisałem serio - pomaluj na niebiesko

  • 23. Data: 2009-03-20 09:45:46
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    W sumie nieźle to wygląda - estetycznie. Masz zbliżenia?

    T.

  • 24. Data: 2009-03-20 09:46:08
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > pisałem serio - pomaluj na niebiesko

    Tak? Niebieski nie przyciaga tak robactwa? Cos w tym musi byc bo nie na
    kazdym domu cos takiego sie dzieje jak u mnie. Na zielonej elewacji od
    strony poludniowej wiosna wygrzewaja sie muchy ale na szczescie nie
    zostawiaja zadnych sladow, bynajmniej ich nie widac.
    Ostatecznym rozwiazaniem jesli nie znajde srodka jakiegos chemicznego to
    bedzie zrobienie podbitki z boazeri. Do drewna jest wiele preparatow ktore
    odstraszaja owady. Pozatym zrobie jakis ciemny kolor i to juz nie bedzie ich
    przyciagac.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 25. Data: 2009-03-20 09:50:02
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    >W sumie nieźle to wygląda - estetycznie. Masz zbliżenia?

    W sumie Tomku wygladalo niezle przez pierwsze dwa lata dopuki te pajaki nie
    obsiadly tej podbitki. Porobie dzis zdjecia z bliska i sami zobaczycie czemu
    mnie to tak meczy.

  • 26. Data: 2009-03-20 10:40:46
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 10:50:02 +0100, II Artur II napisał(a):

    > W sumie Tomku wygladalo niezle przez pierwsze dwa lata dopuki te pajaki nie
    > obsiadly tej podbitki. Porobie dzis zdjecia z bliska i sami zobaczycie czemu
    > mnie to tak meczy.

    Ja mam białą elewację z tynku baranek i już wiem, skąd ta nazwa - inwestor
    jest baranek, zwłaszcza jeśli dom stoi praktycznie w lesie, a jemu się nie
    chce ganiać ze szczotą i karcherem za pajęczynami itp. :o\
    Ale wolę przymknąć oko i mieć święty spokój :o)

    T.

  • 27. Data: 2009-03-20 12:50:08
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Tak? Niebieski nie przyciaga tak robactwa? Cos w tym musi byc

    niebieski odstrasza owady (sygnał "uwaga woda")
    wiedzą o tym w niektórych cieplejszych krajach i maja okna, drzwi i ściany
    niebieskie...

  • 28. Data: 2009-03-20 14:39:52
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    > niebieski odstrasza owady (sygnał "uwaga woda")
    > wiedzą o tym w niektórych cieplejszych krajach i maja okna, drzwi i ściany
    > niebieskie...

    Na Ukrainie tez? ;-)

  • 29. Data: 2009-03-20 15:10:39
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

> [...]

    Nie mam takich duzych zblizen. Tu sa dwa zdjecia jak to bylo po wykonaniu:
    http://www.malawishop.home.pl/artur/1.jpg
    http://www.malawishop.home.pl/artur/2.jpg
    A tutaj zdjecia z dzis, z pajakami :-)
    http://www.malawishop.home.pl/artur/3.jpg
    http://www.malawishop.home.pl/artur/4.jpg
    http://www.malawishop.home.pl/artur/5.jpg

  • 30. Data: 2009-03-20 15:58:04
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Ciężka sprawa z tymi pajęcznami - owady nie jest łatwo odstraszyć, a gdzie
    owady, tam i pająki i pajęczyny. Próbowałeś to wciągać odkurzaczem? Wiem,
    że omiatanie nic nie daje, a na mokro robią się paskudne zacieki, chyba że
    sprząta się często, zanim pajęczyny się zakurzą

    T.