  • 1. Data: 2009-03-14 03:45:20
    Temat: Panel prysznicowy
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam,
    muszę do nowowybudowanego domku kupić dwa panele prysznicowe. Podoba mi sie
    ten:
    http://www.twenga.pl/oferta/70237/273157283940312738
    .html

    Ale ta cena..... zabójcza obecnie dla mnie :)
    Może macie pozytywne doświadczenia z panelami z hydromasażem i np
    termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
    Proszę zaproponujcie jakieś panele ktore sie u was sprawdzają
    Z góry dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-03-14 10:08:33
    Temat: Re: Panel prysznicowy
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
    > Proszę zaproponujcie jakieś panele ktore sie u was sprawdzają

    Ja tez nosiłem się z zamiarem zakupu
    czegoś podobnego.
    Kolega ma i mówił, że z tego hydromasażu
    to korzystał ze 2 razy na początku.
    Prysznic służy raczej po to żeby szybko się
    odświerzyć i tak się zwykle z niego korzysta.
    Sam zrezygnowałem z panelu, kupiłem deszczownie
    oraz baterie termost. i jestem zadowolony .

    Pzrd
    J23

  • 3. Data: 2009-03-14 10:37:10
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "J23" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > odświerzyć i tak się zwykle z niego korzysta.
    > Sam zrezygnowałem z panelu, kupiłem deszczownie
    > oraz baterie termost. i jestem zadowolony .

    To prawda.
    Dodam jeszcze, że przy obecnej różnorodności wyposażenia łazienek nie
    będziesz się mógł pochwalic drogim nabytkiem, bo trudno oszacować dzisiaj
    cenę na podstawie wyglądu, no chyba, że zostawisz metkę :-)
    Daj sobie z tym spokój, chyba, że masz kasę i nie wiesz co z nią robić :-)

  • 4. Data: 2009-03-16 16:03:30
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
    > Proszę zaproponujcie jakie? panele ktore sie u was sprawdzaj?

    Tak jak przedpiścy piszę - daj sobie spokój ;) - Wszyscy znajomi użytkownicy
    wanien z hydromasażem i pryszniców z panelami korzystali z tego kilka razy
    na początku,a potem coooraz rzadziej i rzadziej... aż w końcu przestali
    (średnio po 1-1,5 roku).
    Jak masz nowy dom, to nigdy nie będziesz miał czasu na przesiadywanie pod
    prysznicem, zawsze będzie coś do zrobienia ;)

    Adam

  • 5. Data: 2009-03-16 16:09:27
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Jak masz nowy dom, to nigdy nie będziesz miał czasu na przesiadywanie pod
    > prysznicem, zawsze będzie coś do zrobienia ;)

    ze starym jest jeszcze wiecej roboty....

  • 6. Data: 2009-03-17 09:44:13
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ze starym jest jeszcze wiecej roboty....

    No to tym bardziej na SPA nie będzie czasu ;)

    Adam