  • 31. Data: 2010-12-15 19:35:54
    Temat: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości
    news:iea3gl$tr5$1@ochlapek.sierp.net...

    > a na ktorej podlodze drewnianej jak woda postoi to nic sie nie stanie?

    Ooooj, ja cale zycie na drewnianych podlogach sie chowalem i powiem
    szczerze, ze problemy z deskami w sytuacji o jakiej rozmawiamy sa wyjatkowo
    rzadkie. Ja nie znam zadnego przypadku, zeby po wylaniu sie kawy czy czego
    tam jeszcze cos z podloga sie stalo. Owszem, jak postoi na parkiecie kwiatek
    w przelewanej doniczce przez miesiac to nic dziwnego, ale w normalnym
    uzytkowaniu to raczej malo prawdopodobne.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2010-12-15 19:39:41
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Dzieki Adam, ale czy Ty kupowales od niego, bo jakos producenta nie widze.

    No dobra widze, zajzalem jeszcze raz. :-)

    TK

  • 33. Data: 2010-12-15 21:17:54
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Gru, 20:39, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > No dobra widze, zajzalem jeszcze raz. :-)

    No! Ja go polecam - to jest taki kronopol na rynek niemiecki (krono
    swiss group) -> http://kronotex.de/
    Ja mam w salonie od goscia te ac4 8mm z v-fuga i napisami (imitacja
    desek w ktorych przewozono wina statkami gdziestam do Francji bo sporo
    "Paris" na podlodze mi sie wala ;-)) po 34 pln / m2. W komforcie z
    kronopola prawie identyczne sa za 70 pln. Co do samych paneli i v-fugi
    (kiedys chyba mnie Kris prosil zebym zdal relacje jak bede uzytkowal) -
    > zero problemu. Szura mi po nich czterdziesto paro kilowy piesek i
    nie ma ani jednej najmniejszej ryski (deski bylyby juz w polowie
    zheblowane) a w v-fugach nie gromadzi sie kurz - sa b. delikatne i
    dosc plytkie, mop wszystko wymywa, a jak ostatnio cos wiercilem - to
    odkurzacz wszystko wciaga i jest czysciutko.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2010-12-15 21:48:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > dosc plytkie, mop wszystko wymywa, a jak ostatnio cos wiercilem - to
    > odkurzacz wszystko wciaga i jest czysciutko.

    Mi tez bardziej podobaja sie te z fuga, jakby lepiej udaja naturalna deske.
    Nie lubie paneli co powszechnie wiadomo, ale cena mnie zmusza i termin.
    Trudno jakos przeboleje, sa wazniejsze rzeczy w zyciu do roboty.
    Bylem ostatnio u kumpla, polozyl sobie panele z przyklejonym od spodu
    podkladem grubosci 2,5mm. Wyglada bardzo ladnie i sa sporo cichsze od reszty
    swiata, ale dalej slysze ten dzwiek tandenty gumoleum rodem z 21wieku... :-(

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2010-12-15 21:57:54
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Gru, 22:48, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    > swiata, ale dalej slysze ten dzwiek tandenty gumoleum rodem z 21wieku... :-(

    A jaki to mial podklad? Pianka jakas zwykla ? Tu podklad o wszystkim
    decyduje. Jak tam nie masz podlogowki to daj 1cm pianomat - bedzie
    cicho jak makiem zasial :) U mnie nic nie stuka. Wazna jest rowna
    wylewka, stuka wtedy jak nie dolega dokladnie do podkladu (lub podklad
    jest dupiaty) - wtedy tez sie ugina. Ja mam wylewki z precyzja
    aptekarska i u mnie jest idealnie cicho :-)

    A przy okazji idz kiedys do bel-polu lub jakiegos lepszego sklepu z
    panelami i przyjrzyj sie wystawce paneli QUICK-STEP serii perspective.
    Poprostu kopara opada do samej podlogi jak ten panel i fuga
    wyglada :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2010-12-15 22:16:50
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > A jaki to mial podklad? Pianka jakas zwykla ? Tu podklad o wszystkim
    > decyduje.

    Podklad to cos w rodzaju tektury ale chyba nie papierowej. To porzadne
    panele firmy Egger w kolorze najbardziej mi odpowiadajacym, czyli ciemnego
    brazu. W sieci widze, ze sa po 49 - 51zl. Na allegro troche boje sie kupowac
    cos czego nie widzialem, bo tak naprawde wyswietlany na monitorze kolor jak
    wiadomo moze sie nieco roznic.

> [...]
    > jest dupiaty) - wtedy tez sie ugina. Ja mam wylewki z precyzja
    > aptekarska i u mnie jest idealnie cicho :-)

    Jak na panele to moze i jest cicho, ale z audiofilska precyzja nie jest
    naturalnie cicho. :-) A podlogowke mam wszedzie, wiec zadne grube podklady
    nie wchodza w gre.

> [...]
    > panelami i przyjrzyj sie wystawce paneli QUICK-STEP serii perspective.
    > Poprostu kopara opada do samej podlogi jak ten panel i fuga

    Mi wystarczy Egger. Jakosc i dokladnosc wykonania budzi prawdziwy respekt.
    Nie wchodzac na to organoleptycznie, gdybym nie wiedzial, ze to panele to w
    zyciu bym nie pomyslal, ze to nie deska. :-)

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2010-12-15 23:07:51
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Gru, 23:16, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Podklad to cos w rodzaju tektury ale chyba nie papierowej. To porzadne

    Do dupy! Moze miec i panele za 200 pln a na takim podkladzie beda
    stukac :) Tylko PIANOMAT! To taka b. gesta tkanina - sprasowane wlosy
    z guma :P

> [...]
    > cos czego nie widzialem, bo tak naprawde wyswietlany na monitorze kolor jak

    Gosc wysle Ci za pare pln probki po jednym panelu z kazdego i sobie
    wybierzesz :) Ja na salonie 40m2 oszczedzajac 35pln/m2 jestem do
    przodu 1,4k pln!! Wiec warto te 50 pln wydac i 3-4-5 paneli sobie
    wczesniej zamowic i wybrac :)

    > Jak na panele to moze i jest cicho, ale z audiofilska precyzja nie jest
    > naturalnie cicho. :-) A podlogowke mam wszedzie, wiec zadne grube podklady
    > nie wchodza w gre.

    No to pianomat szary, 3mm. Ja go mam wszedzie. Tez jest cichutko:)

    > Mi wystarczy Egger. Jakosc i dokladnosc wykonania budzi prawdziwy respekt.
    > Nie wchodzac na to organoleptycznie, gdybym nie wiedzial, ze to panele to w
    > zyciu bym nie pomyslal, ze to nie deska. :-)

    To jak zobaczysz quick-stepa to sie w nich dopiero zakochasz :P Ta
    fuga to mistrzostwo swiata jest! Tylko ze 110 pln / m2 :(
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2010-12-16 17:10:21
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    e.googlegroups.com...

    > Do dupy! Moze miec i panele za 200 pln a na takim podkladzie beda
    > stukac :) Tylko PIANOMAT! To taka b. gesta tkanina - sprasowane wlosy
    > z guma :P

    Jak bylem u kolegi ktory ma te panele ulozone to powiem szczerze, ze te sa
    duzo cichsze od tych z nieprzyklejonym podkladem. Nie wiem jaki dal tam
    podklad, ale roznica jest wyrazna.

    > To jak zobaczysz quick-stepa to sie w nich dopiero zakochasz :P Ta
    > fuga to mistrzostwo swiata jest! Tylko ze 110 pln / m2 :(

    Za 110 to ja mam lity merbau z lakierem i jeszcze zostaje na skrzynke
    dobrych flaszek. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2010-12-16 18:47:09
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Gru, 18:10, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Za 110 to ja mam lity merbau z lakierem i jeszcze zostaje na skrzynke
    > dobrych flaszek. :-DD

    Tyle ze ten quick-step pewnie bedzie wygladal tak jak wyglada przez 30
    lat, a na tym merbau sie po roku zrobia rysy ;-) Legenda mowi, ze rysy
    dodaja szlachetnosci drewnu i wszyscy je kochaja (...) ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2010-12-16 19:42:42
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Tyle ze ten quick-step pewnie bedzie wygladal tak jak wyglada przez 30
    > lat, a na tym merbau sie po roku zrobia rysy ;-) Legenda mowi, ze rysy
    > dodaja szlachetnosci drewnu i wszyscy je kochaja (...) ;)

    Nie bede sie tu rozwodzil nad wyzszoscia panela nad deska czy odwrotnie, ale
    dla mnie panel, kazdy panel to shit mimo, ze go bede mial. Nie krytykuje
    nikogo, nie oceniam a pisze wylacznie swoje zdanie. Zobacz sobie np. tu:
    http://allegro.pl/merbau-parkiet-deska-lakierowana-l
    ita15-60-300-600-i1363741517.html
    Robi sie tanio i dobrze, a ze panel swoje zalety tez ma to oczywiste. Do
    biura i burdelu sie nadaje, do salonu wolalbym deske. :-)

    Pozdro.. TK