  • 1. Data: 2009-05-05 08:54:01
    Temat: Parapet zewnętrzny...
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Ile powinien wystawać poza mur parapet zewnętrzny.

    Chcę zrobić parapety z klinkierowych płytek i zastanawia mnie ile taki
    parapet wystawić - w handlu są 15 cm, a potem 20 cm. od okna do krawędzi
    nieotynkowanej ściany jest około 10 do 12 cm, tynku będzie około 1 do 2
    cm, więc 15 wystawało by od 2 do 5.
    2 cm to pewnie mało ale 5 to już pewnie sporo. ?/!

    Ile faktycznie powinien wystawać parapet?

    Ariusz

  • 2. Data: 2009-05-05 09:27:17
    Temat: Re: Parapet zewnętrzny...
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    2 cm też wystarczy , 5 to juz kwestia gustu :)

    Adbud

  • 3. Data: 2009-05-05 09:41:55
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Zapytaj szanowną Małżonkę, czy będzie miała zamiar stawiać tam jakies
    pelargonie, czy coś w tym stylu i wtedy zobaczysz, jaka szerokość jest
    potrzebna. Ja zrobiłem "po uważaniu" a teraz po kilku latach okazuje się, że
    ŹLE, bo pelargonie mają ciasno.
    Jacek

  • 4. Data: 2009-05-06 19:21:38
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cm, więc 15 wystawało by od 2 do 5.
    > 2 cm to pewnie mało ale 5 to już pewnie sporo. ?/!
    >
    > Ile faktycznie powinien wystawać parapet?

    lepiej mniej bo mozna te cienkie plytki uszkodzic, 2 cm starcza i tak woda
    bedzie plynac po elewacji podczas deszczu.
    Wazniejsze jest aby parapety weszly pod okno tak z min 5 mm.