  • 31. Data: 2011-05-23 22:32:54
    Temat: Re: Odp: Patron grupy na 2011
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Johnny presented the following explanation :
    > Użytkownik "Witek" jak moja stara - najmundrzejszy na świecie:

    > Witia, nim zaczniesz fylozofować, weź sobie słownik ortograficzny w dłoń...
    >
    > Zdroofka Johnny

    Masz rację z błędem ortograficznym ;-(
    A merytorycznie coś do dodania tez masz?
    Witek

  • 32. Data: 2011-05-23 22:36:45
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    After serious thinking Witek wrote :
    > Johnny presented the following explanation :

    > Masz rację z błędem ortograficznym ;-(
    > A merytorycznie coś do dodania tez masz?
    > Witek

    Oczywiście
    Także załączam pozdrowienia
    Witek
    ps. starałem się kontrolować byki ;-)

  • 33. Data: 2011-05-23 22:52:48
    Temat: Re: Patron grupy na 2011
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-05-24 00:03, Witek pisze:

    > Cytata 3
    > Autoklaw to urządzenie do sterylizacjiw wysokiej temperaturze i
    > podwyższonym ciśnieniu!!! Więc jakim cudem rośnie tam pleśń???

    "_REZYSTENCJE_ obniżają okres skuteczności bawełny Bt, jedynym wyjściem
    jest dalsze _rozstrzepianie_ genomu

    Leżę i kwiczę :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 34. Data: 2011-05-24 05:54:36
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Może teraz zrozumiesz lepiej: "To tylko Twoje_wrażenie".

    Tego też nie wiesz.

    > Gowno Prawda o GMO:
    > http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 35. Data: 2011-05-24 15:45:03
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "skryba ogrodowy" napisał:

    > Mamy patrona na 2011 rok?

    Nie mamy!!

    >Naczalstwo grupowe zaspało, na grupę policzki , czy może mnie jakaś
    >skleroza dopadła i coś
    > się z moją pamięcią porobiło?

    Pamięć masz znakomitą :-)

    > Grupa bez patrona - toż to skandal na miarę światową.

    Ano, skandal.....

    --
    Jerzy Wierzchnicki

  • 36. Data: 2011-05-24 15:48:02
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "skryba ogrodowy" napisał

    > Z tego co pamietam, to już był rok kreta.
    > Gdzieś mi się zawieruszyła lista kolejnych patronów
    > (a od 2006 maskotek) grupy.
    > Może Jurek W. Wysoki Komisarz Komisji Skrutacyjnej
    > przypomni. Tylko czy jeszcze pamięta o grupie???

    Pamięta i czasem zagląda.

    Przypominam:
    Rok Kreta 2003
    Rok Jeża 2004
    Rok Sępa 2005
    Rok Ropuszy 2006
    Rok Biedronki 2007
    (nie bylo glosowania w 2008 roku)
    Rok Sikorki 2009
    Rok Mrówki 2010

    --
    Jerzy Wierzchnicki

  • 37. Data: 2011-05-24 17:33:05
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:4ddbd32c$0$2454$65785112@news.neostrada.pl...

    > Rok Sikorki 2009
    > Rok Mrówki 2010

    Hejka. Na naszej działeczce tej wiosny kreci się sporo trzmieli. To
    sympatyczne i pożyteczne owady.
    Głosuję na trzmiela.
    Pozdrawiam tetemicznie Ja...cki
    PS Kilka dni temu gołymi ręcami przenosiłem do oddalonego o kilkaset metrów
    ogrodu znalezionego w nocy na rogu ulicy jeża. :-)

  • 38. Data: 2011-05-24 17:45:22
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>
> [...]

    Dziękuję pięknie Komisarzu Niezawodny
    Pozdrawiam słonecznie
    skryba

  • 39. Data: 2011-05-24 17:52:46
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    napisał w wiadomości news:4ddbd27d$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie mamy!!

    > Pamięć masz znakomitą :-)

    > Ano, skandal.....

    To może choć późno, bo późno, ale zróbmy coś z tym zaniedbaniem?
    Swoją drogą skoro Dirko proponuje trzmiela, to wydaje mi się,
    że będąc zawsze szarmancki wobec płci nadobnej
    (gdy jest miła i nadobna) puści przodem panią czyli pszczółkę.
    Niech już się na grupę nie dąsa i bzyczy nam częściej,
    bo w tym roku coś leniwe lub mniej liczne.

    Pozdrawiam miodnie
    skryba

  • 40. Data: 2011-05-24 18:11:44
    Temat: Re: Patron grupy na 2011- głosowanie!!
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "skryba ogrodowy" napisał:

    > To może choć późno, bo późno, ale zróbmy coś z tym zaniedbaniem?

    No to do dzieła!!
    Regulamin jest prosty:
    -każdy może oddać jeden jedyny głos na jednego zwierza, kwiata lub inną
    roślinę, którą sam zgłosi lub poprze inne zgłoszenie,
    -nie można glosować na patronów lat poprzednich:
    kreta - Rok Kreta 2003
    jeża - Rok Jeża 2004
    sępa - Rok Sępa 2005
    ropuchę - Rok Ropuszy 2006
    biedronkę - Rok Biedronki 2007
    (nie bylo glosowania w 2008 roku)
    sikorkę - Rok Sikorki 2009
    mrówkę - Rok Mrówki 2010
    - głosowanie, spóżnione, skończy się 5 czerwca o godz. 24.00
    -głosować można tylko w tym wątku (zapoczątkowanym przez "skrybę
    ogrodowego") !
    Podliczone zostaną już oddane w tym wątku głosy, ale tylko te, które nie
    pozostawiają wątpliwości co do prawidłowości głosowania!

    Pozdrawia Komisja Skrutacyjna