    From: <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Pianaka a tynk :-(
    Date: Wed, 30 Nov 2011 11:49:11 +0100

    Cześć,

    mam pytanko, trochę pianki montażowej mi się "sturlało" po tynku (tynk
    silikonowy na ociepleniu), niestety zostały ślady :-(

    Jak wyschło, to próbowałem karcherem, ale nie zeszło :-( Macie jakiś pomysł
    czym pozbyć się pianki nie niszcząc struktury tynku, ani do nie odbarwić?

    Jakiś pomysł? Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam. N.